دلیل نیمکت نشینی نونیز در بازی نخست برابر فولام

دلیل نیمکت نشینی نونیز در بازی نخست برابر فولام

یورگن کلوپ دلیل نیمکت نشینی ستاره گرانقیمت خود را در دیدار برابر فولام اعلام کرد.

به گزارش سادس و به نقل از مترو، در هفته نخست لیگ برتر انگلیس فولام در خانه به دیدار لیورپول رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این دیدار الکساندر میتروویچ دو بار برای تیم لندنی فولام گلزنی کرد و داروین نونیز خرید جدید اروگوئه‌ای لیورپول و محمد صلاح نیز گلزنان لیورپول بودند تا تیم یورگن کلوپ در گام نخست دو امتیاز را از دست بدهد. 

داروین نونیز در بازی افتتاحیه لیورپول در لیگ برتر مقابل فولام کار خود را از روی نیمکت شروع کرد. درست مانند دیدار جام خیریه برابر منچسترسیتی. هر چند این بازیکن اروگوئه ای در هر دو دیدار بعد از ورود به زمین توانست برای تیمش گلزنی کند. 

قرمزها  این مهاجم را در تابستان از بنفیکا با مبلغی بالغ بر ۸۵ میلیون پوند خریداری کردند تا او گرانترین خرید تاریخ لیورپول قرار گیرد.فعلا یورگن کلوپ ترجیح داده است که این بازیکن ۲۳ ساله در ترکیب اصلی نباشد و روبرتو فیرمینو در کنار لوئیز دیاز و محمد صلاح از ابتدا برای تیمش به میدان برود.

یورگن کلوپ درباره نیمکت نشینی این بازیکن گفت: با حضور دیاز و صلاح تصمیم گرفتیم تا فیرمینو در این دیدار بازی کند چرا که ۳ مهاجم سرعتی داشتن در خط حمله شرایط را برای ما سخت می‌کرد و باید به خط حمله تنوع می‌دادیم. در هر صورت  در هر دیدار با توجه به شرایط حریف بازیکنان را انتخاب می کنیم و مشکلی بابت این تصمیم نیست و ممکن است در دیدار بعدی نونیز از ابتدا به میدان برود.

لیورپول پس از نایب قهرمانی در فصل گذشته پشت سر تیم پپ گواردیولا، به دنبال این است که فصل را با قدرت شروع کند و روی منچسترسیتی فشار بیاورد. البته اکنون لیورپول دو امتیاز را در بازی نخست از دست داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *