اقدامات پليس بر پيشگيري متمركز است

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر راهكار‌هاي پيشگيري از وقوع جرايم گفت:اقدامات پليس بر مقوله پيشگيري متمركز است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار” علي اكبر جاويدان” در جلسه نهايي جمع بندي نظارت تخصصي و ارزيابي قرارگاه جهادي ارتقاء تربيت و آموزش شهرستان مراوه‌تپه و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان با بيان اينكه در چند سال اخير تحولات بسيار خوبي در زمينه دانش وفناوري، رشد علمي وتجهيزات نرم افزاري وسخت افزاري در مجموعه نيروي انتظامي روي داده است، گفت: با توجه به تنوع ماموريت‌ها در نيروي انتظامي بايد آموزش و ارتقاء دانش كاركنان در راس امور قرار گيرد.

اين مقام ارشد انتظامي استان اظهار داشت: هر چه ميزان دانش كاركنان انتظامي افزايش يابد، كارايي پليس در مقابله با جرايم و آسيب‌هاي اجتماعي نيز ارتقاء يافته و احساس امنيت در بين شهروندان افزايش پيدا مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه امنيت اجتماعي بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد، گفت:نيروهاي مسلح به عنوان بازوي مستحكم، وظيفه تامين نظم و امنيت جامعه را برعهده دارد.

فرمانده انتظامي گلستان پيش بيني، پيشگيري و مقابله با جرايم را سه مقوله مهم در ماموريت‌هاي انتظامي دانست و افزود:براي پيشگيري از جرايم شناخت جرم و آگاهي سازي شهروندان از جمله اولويت‌هاي كار پليس است.

وي نظارت دقيق و مستمر بر زير مجموعه کاري را شاخصه مديريت کارآمد دانست و اذعان داشت: هر چقدر نظارت ها در محيط کاري دقيق تر و هوشيارانه تر باشد سلامت محيط کار و کارکنان نيز افزايش مي يابد.

سردار جاويدان تصريح کرد:موفقيت آموزشي جز با تعهد و احساس مسئوليت حاصل نمي شود لذا از روساي پليس هاي تخصصي و همه فرماندهان خواست که با حساسيت و جديت بيشتر کار آموزش را پيگيري و اجرا نمايند.

اين مقام ارشد انتظامي گلستان در پايان با بيان اين كه پليس به عنوان خدمتگزار مردم بايد تمام تلاش خود را در راستاي خدمت رساني و ايجاد امنيت روحي رواني شهروندان به كار گيرد، خاطرنشان كرد: هزينه مقابله با جرايم و تخلفات بسيار بيشتر از هزينه پيش بيني و پيشگيري از آن است، لذا ضرورت داردبر اقدامات پيشگيرانه و آگاه سازي مردم متمركز شويم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *