گیتی‌پسند خانه من است / آرام نخواهیم گرفت

گیتی‌پسند خانه من است / آرام نخواهیم گرفت

سادس/اصفهان لژیونر تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: عهد بستیم که بازی به بازی بهتر شویم و تا زمانی که به صدر جدول نرسیم، آرام نخواهیم گرفت. 

 سعید احمدعباسی پس از پیروزی ۶ بر ۳ امشب گیتی‌پسند برابر حریف کرمانی‌اش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهم نیست چه کسی گل می‌زند و تنها پیروزی اهمیت دارد. از ابتدا باهم عهد بسته بودیم که بازی به بازی قوی‌تر شویم و خدا را شکر که تا اینجا این قول‌مان محقق شده است.

وی در خصوص پایان همکاری‌اش با گیتی‌پسند و تجلیل از او، توضیح داد: از باشگاه تشکر می‌کنم، اکنون پس از ۶ سال حضور در این تیم و با خاطرات تلخ و شیرین و با انگیزه زیادی به لیگ اسپانیا خواهم رفت. 

به گزارش سادس، این بازیکن لژیونر تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به حضور تماشاچیان اصفهانی در این بازی، خاطرنشان کرد: در این دو سال از نبود تماشاچیان اذیت شدیم و امسال امیدوارم در حضور تماشاگران به قهرمانی برسیم.

احمدعباسی تاکید کرد: تیم باتجربه‌ای هستیم و نباید با اختلاف گلی که ایجاد کردیم، بازی را رها کنیم. البته هفته‌های اول لیگ هستیم و از هفته‌های ششم و هفتم جدول شکل اصلی خود را خواهد گرفت. تیم ما نیز تا زمانی که به صدر جدول نرسد، آرام نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هنوز تمام روند انتقالم به لیگ اسپانیا انجام نشده و قطعا اگر بروم، تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای ایران باشم.

احمدعباسی با اشاره به انتقالش به لیگ اسپانیا، خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند خانه من است و اگر دوباره به لیگ ایران برگردم، قطعا در این تیم بازی می‌کنم. امیدوارم تیم گیتی‌پسند به جایگاه اصلی خود که قهرمانی آسیا است، برسد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *