آلگری این ۳ بازیکن را می‌خواهد

آلگری این ۳ بازیکن را می‌خواهد

سرمربی یوونتوس برای تقویت تیمش در تابستان سال جاری از سران باشگاه خواستار جذب سه بازیکن شده است.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته ولی هنوز انتظارات آلگری برآورده نشده است.

یوونتوس در خط دفاعی با گلیسون برمر و در خط میانی با پل پوگبا و آنخل دی ماریا قرارداد امضا کرده است اما برای قهرمانی و درخشش در فصل پیش رو نیاز به جذب بازیکنان جدیدی دارد.

جیانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد که آلگری از مدیران باشگاه خواسته با سه بازیکن قرارداد امضا شود؛ فیلیپ کوستیک بازیکن آینتراخت فرانکفورت، لئوناردو پارداس هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن و آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید سه بازیکنی هستند که آلگری خواستار عقد قرارداد با آنها شده است.

موراتا در دو فصل اخیر به صورت قرضی در یوونتوس بازی کرده است. قرارداد این بازیکن به پایان رسیده و او باید به اتلتیکو مادرید برگردد اما آلگری علاقه زیادی به این بازیکن اسپانیایی دارد و خواستار جذب نهایی او شده است.

یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی ماتیاس دی لیخت و پائولو دیبالا دو ستاره کلیدی خود را از دست داده است اما جایگزین های خوبی برای آنها انتخاب کرده است. البته پل پوگبا مصدوم شده و در صورتی که جراحی کند تا ۴ ماه نمی تواند به میدان برود. با این حال اعلام شده است که پوگبا برای حضور در جام جهانی می خواهد عمل جراحی خود را به تعویق بیندازد و اگر این اتفاق رخ دهد می تواند بیانکونری را هم همراهی کند.

یوونتوس بعد از ۷ قهرمانی پیاپی که در سری A به دست آورد در دو فصل اخیر با افت محسوسی مواجه شد و این اینتر و میلان بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند. هواداران یووه امیدوار هستند که در فصل جاری و با خریدهای جدید، تیمشان دوباره به قدرت نخست فوتبال ایتالیا و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *