قم، از نخبه خیزترین مناطق هندبال بانوان کشور؛

قم، از نخبه خیزترین مناطق هندبال بانوان کشور؛

سادس/قم سرپرست هیات هندبال استان قم گفت: اولویت ما، تیم داری در بخش بانوان است.

علی ساده، سرپرست هیات هندبال استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سادس، در پاسخ به این سوال که با نزدیک شدن به شروع لیگ برتر هندبال، آیا استان قم نماینده‌ای به مسابقات اعزام خواهد کرد، اظهار کرد: البته بنده مدت زمان کوتاهی است که به عنوان سرپرست هیات انتخاب شده‌ام و زمان کمی تا شروع لیگ باقیست، با این حال با چند اسپانسر جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا در فرصت باقیمانده بتوانیم هم در بخش آقایان و هم بانوان تیمی را راهی لیگ برتر کنیم.

وی افزود: استان قم از نخبه خیزترین مناطق کشور در زمینه هندبال بانوان است و رییس فدراسیون نیز تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارد، توسعه و گسترش این رشته در بخش بانوان از اولویت‌های ماست، به طوریکه در بحث حضور تیم در لیگ برتر نیز، باتوجه به پتانسیل استان و تعدد ملی پوشان و حضور مربی تیم ملی، اولویت ما، تشکیل تیم در بخش بانوان است.

ساده در خصوص مشکل اصلی هیات خاطرنشان کرد: اصلی ترین مشکل ما در حال حاضر بسته بودن حساب هیات و همچنین نبود سالنی به عنوان خانه هندبال است.

سرپرست هیات هندبال استان، ادامه داد: البته در خصوص اختصاص سالن با اداره کل صحبت‌هایی شده و همکاری خوبی صورت گرفته است، از سوی فدراسیون نیز حمایت‌هایی شده‌ایم. ولی این موضوع باید مراحلی را طی کند که نیازمند زمان است.

وی در ادامه تصریح کرد: از دیگر اهداف هیات، ایجاد پایگاه‌هایی در مناطق مختلف شهر به خصوص منطقه پردیسان و همچنین امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش به منظور استعدادیابی و گسترش این رشته در رده‌های سنی پایه است.

ساده افزود: حضور تیم در لیگ برتر برای استان بسیار مهم و ضروری است، چرا که نونهالان، نوجوانان و جوانان ما نیاز به هدف و انگیزه برای آینده خود دارند و پس از آموزش و تمرین باید جذب تیم‌های لیگ برتری شده و برای پیشرفت به اهداف بزرگتری بی اندیشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *