خسارات برجای مانده از سیل ۹۸ لرستان جبران و پرداخت شود

سادس/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: استمهال وام‌ها و پرداخت خسارات برجای مانده از سیل ۹۸ لرستان انجام شود.

سید حمیدرضا کاظمی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، با اشاره به اینکه پرداخت خسارات بازمانده از سیل تکمیل شود، اظهار کرد: ۹۵۰ دستگاه خودرو در سیل ۹۸ در لرستان آسیب دید که جبران خسارت صورت نگرفته است و ۳۰۰ هکتار زمین کشاورزی که تنها منبع درآمدی مردم نجیب پلدختر و معمولان بوده است به‌طورکلی از بین رفته که باید نسبت به جبران خسارات به شکل مناسبی اقدام شود.

وی تصریح کرد: استمهال وام‌های سیل که در سفر ریاست جمهور در لرستان هم به آن تأکید کردیم و ایشان نیز دستوراتی در این خصوص دادند همچنان عملی نشده است که با توجه به شرایط اقتصادی مردم این مسئله بایستی به‌صورت جدی به‌عنوان مطالبه مردم پیگیری شود تا استمهال وام‌ها اجرایی شود.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس خاطرنشان کرد: دیواره ساحلی شهر معمولان در قسمت‌های پرخطر همچنان تکمیل نشده است که انتظار داریم برای تأمین بودجه جهت تکمیل هرچه سریع‌تر آن اقدام شود و ایستگاه‌های پمپاژ آب شهرستان که در سیل آسیب دیده‌اند برای مردم منطقه بسیار مهم و حیاتی هستند که نیازمند نگاه ویژه برای تکمیل و استفاده مردم از آن‌ها است.

نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این دیدار گفت: برخی موارد مطرح شده از سوی نماینده مردم و فرماندار شهرستان در حوزه سازمان مدیریت بحران است که اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و سایر موارد را نیز از طریق هیات دولت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *