الزام بازپس‌گیری سالن اسکواش گرگان

الزام بازپس‌گیری سالن اسکواش گرگان

سادس/گلستان رئیس هیئت اسکواش گرگان بر الزام بازپس‌گیری سالن اختصاصی اسکواش شهرستان گرگان و بازسازی آن تاکید کرد.

وحید حسین‌زاده، در گفت‌وگو با سادس، به تشریح آخرین وضعیت ورزش اسکواش در شهرستان گلستان اشاره و اظهار کرد: عدم تعامل و برخی سلایق در ادوار گذشته سبب شد تا بازدهی هیئت اسکواش در سطح استان تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

رئیس هیئت اسکواش گرگان، با بیان اینکه مشکلات ایجاد شده در درون هیئت استان سبب شد تا فعالیت‌های آن در سال‌های گذشته تعطیل شود، خاطر نشان کرد: هم اکنون فضای همدلی در هیئت استان و هئیت‌های شهرستانی برقرار است و همه در کمال تعامل در تلاش برای توسعه همه جانبه آن در مرکز استان و سایر شهرها هستند.

وی با تاکید بر اینکه ورزش پر هیجان اسکواش گرگان حرف‌های بسیاری را برای گفتن در سطح کشور دارد، یادآور شد: زمانی استان گلستان سالن اختصاصی اسکواش در شهر گرگان داشت که بسیاری از استان های کشور فاقد آن بودند ولی متاسفانه این هیئت بنا به دلایلی آن را از دست داده است.

حسین زاده، با اشاره به اینکه این سالن در چاله‌باغ می باشد، افزود: بازپس‌گیری آن از اولویت‌ها و الزامات هیئت گرگان است تا علاوه بر بازسازی در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گیرد.

وی استعدادیابی و فعالیت مستمر و همه جانبه مربیان و فراهم نمودن بسترهای لازم توسط اعضای هیئت استان را از شاخص‌هایی برشمرد که می تواند در توسعه سریع این رشته تاثیرگذار باشد، اضافه کرد: رشته‌های ورزشی با حامیان مالی استوار و پابرجا می مانند و برنامه‌ریزی‌های مدونی در راستای شناسایی حامیان مالی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اسپانسرها شده است که در آینده‌ای نزدیک اثرات آن را خواهیم دید.

رئیس هیئت اسکواش گرگان، در بخش پایانی سخنان خود از معرفی اعضای این هیئت تا چند روز آینده سخن گفت، افزود: در انتخاب نفرات نهایت دقت شده است تا از افراد زبده و کارآزموده برای بهره‌مندی در زیرمجموعه هیئت استفاده شود که از مطالبات جدی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته در گرگان می باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *