سادس، رسانه‌ای حرفه‌ای و معتمد است

سادس/گلستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با اشاره به اینکه سادس کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده است، گفت: سادس رسانه‌ای معتمد و حرفه‌ای است.

دکتر حسن خان‌احمدی صبح امروز(دوشنبه 10 مرداد) در آستانه روز خبرنگار ضمن حضور در دفتر پایگاه خبری سادس، با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در این نشست با گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: وقتی که در بیش از دو دهه قبل در دانشگاه‌ها، فضای کشور به شکلی بود که اخبار عمومی بر اخبار دانشگاهی غالب شد و اینگونه بود که ضرورت راه‌اندازی پایگاه خبری سادس حس شد چراکه دانشجویان قوه محرکه مباحث اجتماعی در کشور هستند و راه‌اندازی یک رسانه با این رویکرد ضرورت داشت.

دکتر حسن خان‌احمدی با اشاره به اینکه جمعیت کثیر دانشجویی در کشور وجود دارد که هر یک می‌توانند یک خبرنگار باشند، افزود: سادس برای تهیه اخبار در سراسر کشور از ظرفیت دانشجویان استفاده می کند که بهره بردن از این ظرفیت بزرگ و پویا اقدامی ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با کشف ظرفیت عظیم دانشجویی اقدام به راه‌اندازی سادس کرد، خاطرنشان کرد: این رسانه با فعالیت حرفه‌ای خود کارهای بزرگ و ارزشمندی را انجام داده و اخبار مورد اعتمادی را در سراسر کشور گردآوری و منتشر کرده است.

ایسنا، رسانه‌ای حرفه‌ای و معتمد است

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *