جهاددانشگاهی عامل برون‌رفت مراکز علمی از روزمرگی

سادس/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گستان با اشاره به پویایی و فعالیت‌های جهادی جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی با تزریق شور جوانی و آرمانگرایی از اُفت واحدهای علمی و تحقیقاتی جلوگیری می کند.

سید محسن حسینی در آستانه تأسیس سالروز جهاددانشگاهی در گفتگو با خبرنگار سادس با گرامیداشت این ایام فرخنده و مبارک، اظهار کرد: متأسفانه روزمرگی و عادت به برخی از مسائل همچون آفتی بزرگ دستگاه های تحقیقاتی و علمی را تهدید کرده که این آفت مانع پیشبرندگی و تداوم پیشرفت‌هاست.

وی جهاددانشگاهی را یک مجموعه علمی که  می‌تواند این نقیصه را جبران کند دانست و افزود: اساتید دانشگاه و دانشجویان زیادی با این نهاد همراهی می کنند و فرایند این تعاملات مجموعه ای را تشکیل داده که ضمن پیگیری مسائل علمی، شور جوانی و آرمان گرایی را به طور مداوم تزریق کرده و مانع اُفت مراکز آموزش عالی می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گستان با بیان اینکه امیدوارم درخشش جهاددانشگاهی گلستان هر روز بیشتر شود، تصریح کرد: جهاددانشگاهی مجموعه‌ای پویا، فعال و جهادی است که در بخش‌های مختلف به ویژه پژوهش می‌تواند به کمک دستگاه‌های اجرایی بیاید و در رفع چالش های مردم اثرگذار و راهگشا باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی افق بسیار روشنی را در پیش خواهد داشت، یادآور شد: بنده از دوران دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی نسبت به جهاددانشگاهی شناخت دارم و از همان زمان در فعالیت های این نهاد انقلابی و جهادی شرکت می کردم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *