نفت مسجدسلیمان می‌تواند بازیکنان اسم و رسم‌داری را به فوتبال معرفی کند

نفت مسجدسلیمان می‌تواند بازیکنان اسم و رسم‌داری را به فوتبال معرفی کند

سادس/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت:‌ باشگاه نفت و در مجموع فوتبال مسجدسلیمان با سابقه و کارنامه درخشان در فوتبال خوزستان اگر در مسیر صحیح و اصولی گام بردارد به طور حتم و یقین در آینده‌ای نه چندان دور باز هم می‌توان بازیکنان اسم و رسم‌داری را معرفی و به آن‌ها افتخار کند.

صفرعلی جمالپور در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: با گذشت چندین سال سرانجام تصمیم‌گیرندگان باشگاه نفت مسجدسلیمان به مساله سازندگی و آینده‌نگری فوتبال این شهر پی برده‌اند و قرار است در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های ایران با استفاده از نیروهای باانگیزه و جوان و در عین حال متعصب و دلسوز در پیکره تیم نفت ضمن جلوگیری از حضور بازیکنان درجه دوم و سوم خارج از استان در این تیم از هدر رفتن بودجه و اعتبار مالی نیز کاسته و به تیم‌های پایه تزریق کنند تا با درایت اهالی فن، در آینده نزدیک فوتبال مسجدسلیمان را به جایگاه خود رهنمون سازند.

وی تاکید کرد: البته این نکته مهم را باید در نظر داشت که اتخاذ چنین تصمیمی باید با برنامه و اصولی باشد، نه مقطعی و لازمه این کار هم داشتن صبر و حوصله و گذشت زمان و حمایت قاطع مسوولان رده بالای شهرستان مسجدسلیمان و طاقت داشتن هواداران در خصوص نتایج زودگذر و پایین‌آوردن سطح توقعات و یک بسیج همگانی است  که با این رویکرد می‌توانند سربلند از این آزمون بیرون آیند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان افزود: خبرهایی به گوش می‌رسد که برخی‌ها می‌خواهند برخی بازیکنان نه چندان مطرح و بالای 30 سال خود را قالب کنند که این امر با موارد فوق‌الاشاره مغایرت داشته و امیدواریم این مساله شایعه‌ای بیش نباشد. اگر تصمیم‌گیرندگان این باشگاه به طور قاطع و سریع نظر خود را رسما اعلام نموده، دیگر شاهد به بیراهه رفتن و قرار گرفتن در مسیر حاشیه‌ها نخواهند بود.

جمالپور خاطر نشان کرد: باشگاه نفت و در مجموع فوتبال مسجدسلیمان با سابقه و کارنامه درخشان در فوتبال خوزستان اگر در مسیر صحیح و اصولی گام بردارد به طور حتم و یقین در آینده‌ای نه چندان دور باز هم می‌توان بازیکنان اسم و رسم‌داری را معرفی و به آن‌ها افتخار کند.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به این‌که فوتبال مسجدسلیمان پتانسیل لازم را دارد و کمی شجاعت در تصمیم‌گیری‌های این چنین می‌تواند ضامن موفقیت بیشتر باشد، افزود: مسجدسلیمان ظرفیت‌های بالایی دارد و این امر باعث شده سطح توقعات از تیم نفت بالا رفته اما باید قبول کرد برای رسیدن به مکانی خوب در لیگ‌برتر راه پرفراز و نشیب وجود دارد. همگان می‌دانند برای رسیدن به هدف باید استراتژی داشت و رعایت مفاد آن را کرد. امید می‌رود نفت با تجربه گرفتن از فرصت‌های از دست رفته فصول گذشته راه موفقیت را هموار کند.

وی در پایان تاکید کرد: خوزستان همواره از رکن‌های اصلی فوتبال ایران بوده و هیچ زمان اصالت فوتبال خود را از دست نداده است و همه می‌دانند خوزستان مهد فوتبال ایران است و همواره بازیکن‌های بزرگی از شهرهای مسجدسلیمان، آبادان، خرمشهر، اهواز در تیم‌ملی ایران حضور داشته‌اند. تغییرات پی در پی مدیریت و مربیان در تیم‌های خوزستانی به فوتبال این استان لطمه وارد کرده است و  نتیجه سرمایه‌گذاری باشگاه‌های خوزستانی بر تیم‌های پایه، راه یافتن چندین بازیکن به تیم‌های ملی بوده که این امر نشان می‌دهد استعداد و پتانسیل بازیکن در خوزستان بیشتر از سایر استان‌ها وجود دارد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *