تعداد مفقودی‌های سیل در تهران به ۵ نفر رسید/ اعلام آمار قطعی جانباختگان سیل در امام‌زاده داوود

استاندار تهران با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل در تهران گفت: نسبت به روز گذشته فوتی جدیدی نداشتیم و تعداد جدیدی نیز از مفقودی‌ها پیدا شدند و آمار آن‌ها هم اکنون پنج نفر است.

به گزارش سادس، محسن منصوری با اشاره به آخرین آمار تلفات و خسارات در سیل استان تهران گفت: نسبت به روز گذشته افزایش فوتی نداشتیم تعداد فوتی‌های ما همان عدد قبلی است. همچنین تعدادی از مفقودین نیز پیدا شدند و در آخرین آمار مفقودی‌های ما به پنج نفر رسیده است.  

وی ادامه داد: در امام‌زاده داوود مفقودی دیگری نداریم و آمار فوتی قطعی نیز به ۱۹ نفر رسیده است. از این حیث عملیات کشف در این منطقه به پایان رسیده اما عملیات بهسازی، عمرانی و خارج کردن گل و لای همچنان ادامه دارد. عملیات تخلیه گل‌ولای صحن تقریبا تمام شده است.  

استاندار تهران افزود: ساختمان‌هایی که پس از این حادثه استحکام کافی ندارند باید تخلیه و تخریب شوند و بقیه ساختمان‌ها نیز نیازمند استحکام‌بخشی هستند.

وی درباره سیل فیروزکوه گفت: در مزداران که بیشترین آسیب را دیده بود، بلوک بندی انجام شد و شهرستان‌های تهران هر کدام معین یک بلوک شدند. با این اقدام، استفاده از تجهیزات هدفمندتر و بهتر انجام خواهد شد. برخی روستاهای اطراف این منطقه نیز آسیب دیده بودند که تعدادی از شهرستان‌ها نیز معین آن‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: 

اعلام آمار خسارات جانی سیل به تفکیک استان

افزایش آمار جانباختگان سیل فیروزکوه به ۱۵ نفر

مرگ ۶۹ تن و امدادرسانی به بیش از ۳۷ هزار نفر در سیل

منصوری درباره امکانات اولیه موجود در محل‌ حادثه نیز اظهار کرد: برق منطقه وصل شده و مشکلی از لحاظ آب شرب وجود ندارد. همچنین تاسیسات زیرساختی و مخابراتی نیز بدون مشکل فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *