کوهساری: در حوزه مدیریت بحران با بحران مواجهیم 

نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت:  بارندگی های اخیر بار دیگر ثابت کرد که در حوزه مدیریت بحران به چه میزان آسیب پذیر هستیم.

به گزارش سادس، غلامعلی کوهساری نماینده آزادشهر و رامیان و عضو کمیسیون عمران مجلس در جلسه روز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه «پرداخت پول گندم به کشاورزان هنوز کامل نشده است»، اظهار کرد: پول دانه های روغنی از جمله کلزا و کاملینا با وجود گذشت بیش از ۷۰ روز هنوز به کشاورزان پرداخت نشده است.

وی در تذکر دیگری با تاکید بر اینکه دولت در اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان قانون گریزی می کند، خواستار اجرایی شدن قانون مصوب مجلس در این باره شد.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور طی روزهای اخیر گفت: بارندگی های اخیر بار دیگر ثابت کرد که در حوزه مدیریت بحران به چه میزان آسیب پذیر هستیم؛ در این زمینه با بحرانی جدی مواجه هستیم و دولت محترم باید در این باره چاره اندیشی نماید. دولت درباره ترمیم کابینه خود به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و مشکلات اقتصادی مردم اقدام جدی نمایند.

تبدیل وضعیت نیروهای وزارت بهداشت از جمله نیروهای طرحی و همچنین طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی معلمان حق التدریس، خرید خدماتی، غیرانتفاعی و نهضتی و همچنین حل مشکلات مربوط به بازنشستگان از دیگر مطالبات کوهساری از مسیولین دستگاه‌های اجرایی کشور بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *