انتقاد از تصویب هزینه نمایشگاه عطر سیب بعد از برگزاری نمایشگاه

اعضای شورای شهر تهران لایحه مجوز هزینه کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱ را به تصویب رساندند و در جریان بررسی مصوبه نسبت به ارائه این لایحه در آخرین روز برگزاری نمایشگاه عطر سیب انتقاد کردند.

به گزارش سادس، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی لایحه مجوز هزینه کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱ را روی میز بررسی قرار دادند و مهدی چمران با بیان اینکه عطر سیب نمایشگاهی است که چندین سال برگزار می شود، گفت: سال گذشته آغاز به کار شورای پنجم همزمان با زمان برگزاری نمایشگاه عطر سیب بود که ما از سازمان فرهنگی هنری درخواست کردیم که به میدان بیاید و شهردار وقت یعنی آقای حناچی نیز از محل اعتبارات خود در اختیار شهردار، بودجه ای را در نظر گرفتند و نمایشگاه عطر سیب پارسال بالاخره برگزار شد.

وی افزود: امسال نیز لایحه ای به صورت یک فوریت به شورا آمده تا میزان اعتبار مورد نیاز تصویب شود.

معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در مورد این لایحه گفت: برنامه های محرم و صفر همه ساله تکرار می شود و رویداد عطر سیب نیز یکی از برنامه هایی است که همه ساله برای ارائه خدمات به هیات های مذهبی برگزار می شود و این رویداد از دوم مرداد کار خود را آغاز کرده و امروز پایان می یابد و حالا جای سوال است که چرا لوایح را زودتر به شورا نمی آورند و چرا لایحه مجوز هزینه کرد بعد از تمام شدن برنامه به شورا ارائه می شود.

ناصر امانی نیز در واکنش به این لایحه گفت: سال گذشته ما شهرداری تهران را مجبور کردیم که نمایشگاه عطر سیب را برگزار کند و حالا همه کسانی که دستور دادند یا امضایی داشته و چک داده اند در مرجع قضایی پرونده دارند و یک سال است که درگیر این خواسته ما شده اند و حتی از شما خواستم که نامه ای برای سازمان بازرسی بنویسید. چرا که این سازمان به حق به مدیران شهرداری گفته است که چرا دستور چیزی را دادید که مصوبه از شورای شهر نداشته است و مدام مدیران شهرداری به ما پیام می دهند که شما به ما فشار آوردید که عطر سیب را برگزار کنیم. حالا ما باید پاسخ مرجع قضایی را بدهیم.

وی افزود: شهرداری لایحه هزینه کرد رویدادی را آورده که امروز تمام می شود و هزینه هایشان را کرده اند و حالا مجوز می خواهند.

به گزارش سادس، مهدی چمران با تاکید بر اینکه سخنان شما درست است، گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم مشکل مدیران حل شده اما اگر همچنان گره‌ای وجود دارد بگویید که وارد عمل شویم.

به گزارش سادس، نهایتا اعضای شورای شهر تهران یک فوریت لایحه مجوز هزینه کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱ به اتفاق آراء به تصویب رساندند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *