رویکرد پایگاه خبری سادس مثبت و بدون حاشیه است/ از نقد سازنده استقبال می‌کنم

رویکرد خبرگزاری ایسنا مثبت و بدون حاشیه است/ از نقد سازنده استقبال می‌کنم

سادس/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: پایگاه خبری سادس با نگاه مثبت و به دور از حاشیه‌پردازی به موضوعات ورزشی پرداخته که جامعه ورزش و جوانان گلستان قدردان این رسانه است.

قاسم برزمینی امروز(شنبه 8 مرداد) در آستانه هفته خبرنگار و سالگرد تأسیس جهادانشگاهی ضمن بازدید از مجموعه جهاددانشگاهی استان گلستان با سردبیر و تحریریه پایگاه خبری سادس گلستان به دیدار و گفتگو نشست.

مدیرکل ورزشی و جوانان استان گلستان در این نشست ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه، اظهار کرد: پایگاه خبری سادس حمایت های خوبی از حوزه ورزش و جوانان گلستان داشته و با نگاه مثبت و به دور از حاشیه‌پردازی به موضوعات ورزشی پرداخته که جامعه ورزش و جوانان گلستان قدردان این رسانه است.

«قاسم برزمینی» با اشاره به اینکه دیدگاه پایگاه خبری سادس کمک به توسعه ورزش گلستان و رفع مشکلات این حوزه بوده است، افزود: همیشه از نقد سازنده استقبال می کنم و تعامل خوبی با رسانه ها دارم.

وی به نقش رسانه ها در رفع مشکلات و کاستی های بخش ورزش اشاره کرد و یادآور شد: گاهی اوقات انعکاس مشکلات حوزه ورزش در بخش های مختلف اعم از زیرساختی، کمبود تجهیزات و غیره در رسانه‌ها موجب شده تا با سرعت بیشتری امورات را پیگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در ادامه به ظرفیت ارزشمند جهادانشگاهی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: ورزش و جوانان گلستان آمادگی دارد در بخش‌های مختلف از جمله اصلاح ژنتیک اسب اصیل ترکمن در قالب انعقاد تفاهم نامه با جهاددانشگاهی همکاری کند.

رویکرد خبرگزاری ایسنا مثبت و بدون حاشیه است/ از نقد سازنده استقبال می‌کنم

رویکرد خبرگزاری ایسنا مثبت و بدون حاشیه است/ از نقد سازنده استقبال می‌کنم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *