درخواست استفاده نکردن از عقاب در بازی‌های خانگی بنفیکا

درخواست استفاده نکردن از عقاب در بازی‌های خانگی بنفیکا

بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران استفاده نکردن باشگاه بنفیکا از عقاب در ورزشگاه خانگی خود را خواستار شد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت استار، بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران نامه‌ای به باشگاه بنفیکا ارسال کرده و از سران این تیم خواسته است که استفاده از عقاب‌های زنده در مسابقات را متوقف کنند و دیگر از عقاب که نماد این باشگاه است در ورزشگاه‌ها استفاده نکنند.

عقاب ویتوریا نماد اصلی بنفیکا است و قبل از هر مسابقه در ورزشگاه دالوز در اطراف ورزشگاه پرواز می‌کند و سپس بر روی نشان باشگاه فرود می‌آید. گلوریوسو عقاب دیگری است که با حمل یک روبان قرمز و سفید در اطراف استادیوم پرواز می‌کند.

از آنجایی که عقاب‌ها در محیط‌های پرتنش و پر سر و صدا اذیت می‌شوند، بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران با ارسال نامه‌ای از باشگاه فوتبال بنفیکا خواسته است تا دیگر از عقاب‌های زنده در ورزشگاه خود استفاده نکنند. 

در طبیعت، این پرندگان باشکوه در مناطق وسیع پرسه می‌زنند، بیش‌تر وقت خود را بالای درختان می‌گذرانند، آزادانه پرسه می‌زنند و در مناطق وسیعی شکار می‌کنند. جدا کردن عقاب‌ها از این محیط ناامیدی و استرس شدیدی در بدون عقاب‌ها ایجاد می‌کنند. 

در این بیانیه آمده است: لطفاً به باشگاه‌های دیگری بپیوندید که نسبت به حیوانات ابراز هم‌دردی می‌کنند و متعهد می‌شوند از حیوانات زنده به عنوان حیوان خانگی استفاده نکنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *