بارش‌های گلستان خسارت جانی نداشت/ مصدومیت یک نفر بر اثر برخورد صاعقه در گرگان

سادس/گلستان سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران گلستان با اشاره به آمادگی مطلوب دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان برای مواجهه با بحران، گفت: خوشبختانه بارش های رگباری اخیر در گلستان خسارت جانی نداشت.

نعمت‌الله حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سادس گفت: از زمانی که اداره کل هواشناسی گلستان هشدار سطح نارنجی را صادر کرده اطلاع‌رسانی به نحو مطلوب توسط دستگاه‌های مرتبط و به ویژه رسانه‌های استانی انجام شده که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در بارندگی‌های اخیر، گلستان از آمادگی مطلوبی برخوردار بود، افزود: آمادگی های لازم برای مواجهه با بحران در استان به طور کامل انجام شده و خوشبختانه بارندگی اخیر خسارت جدی به همراه نداشت.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران گلستان تاکید کرد: با توجه به تداوم سامانه ناپایدار جوی کمیته مدیریت بحران و  دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان، همچنان در حالت آماده‌باش قرار دارند تا از بروز خسارت‌های احتمالی پیشگیری شود.

حاجی‌زاده یادآور شد: گزارشات اولیه سطح استان نشان می‌دهد بارندگی‌های اخیر خسارت قابل توجهی به ابنیه و تاسیسات گلستان وارد نکرده و هیچ مورد فوتی نیز گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: در بارندگی‌ اخیر تنها  مصدومیت یک نفر بر اثر برخورد صاعقه در شهر گرگان گزارش شده که در حال حاضر وضعیت مصدوم مناسب بوده و حال عمومی وی خوب است. 
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *