غیبت دو بازیکن اصلی لیورپول برابر سیتی

غیبت دو بازیکن اصلی لیورپول برابر سیتی

لیورپول بدون دو بازیکن اصلی در دیدار برابر سیتی به میدان خواهد رفت.

به گزارش سادس و به نقل از بی ساکر،  آلیسون بکر و دیوگو ژوتا دو بازیکن لیورپول، دیدار روز شنبه مقابل منچسترسیتی در جام خیریه (سوپرجام) را از دست دادند.  آلیسون دروازه بان لیورپول در طول اردوی پیش فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، در حالی که ژوتا مهاجم پرتغالی نیز مصدومیت همسترینگ دارد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول  تایید کرد که هر دوی این بازیکنان در بازی با منچسترسیتی که در ورزشگاه کینگ پاور برگزار می شود غایب خواهند بود.

آلیسون با از سرگیری تمرینات ممکن است خیلی زود به ترکیب تیمش برگردد. این دروازه بان برزیلی بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل فولام را  هدف قرار داده است ولی ژوتا پرتغالی چند هفته اول را از دست خواهد داد.

کلوپ گفت: آلیسون امروز بیش از روز قبل تمرین کرد، بنابراین او قطعا برای بازی با فولام در دسترس خواهد بود. ژوتا اینجا با ما نیست. متأسفانه کمی طول می کشد تا او آماده شود و بتواند ما را همراهی کند. 

با توجه به شروع زودهنگام  لیگ برتر در فصل جاری، کلوپ اعتراف کرد که در پیش فصل زمان کافی برای انجام تمام کارهایی که دوست داشت را نداشته است. به همین دلیل، لیورپول بعد از دیدار با منچسترسیتی یک بازی دوستانه دیگر مقابل استراسبورگ برگزار خواهد کرد.  

کلوپ گفت:  ما باید پیش فصل خود را ادامه دهیم. ما شنبه مقابل سیتی بازی می کنیم و یک بازی دوستانه پیش فصل مقابل استراسبورگ برگزار خواهیم کرد.  

کلوپ امیدوار است که تیمش بتواند مقابل سیتی قهرمان لیگ برتر نتیجه بگیرد. سیتی در آخرین هفته فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف نسبت با لیورپول قهرمان لیگ برتر شد.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان گفت: خیلی مهم است. ما چند بار در این دیدار فینال گونه  بازی کرده ایم و خوب است اگر بتوانیم آن را ببریم. بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داروین نونز، مهاجم اروگوئه ای و فابیو کاروالیو، هافبک تهاجمی ۱۹ ساله به آنفیلد آمده اند. اکنون یورگن کلوپ می‌گوید تیم او کامل شده است. او در صحبت هایی گفت: مگر اینکه بازیکنی مصدوم شود یا در آخرین لحظه بازیکنی بخواهد برود. تنها در این صورت خرید خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *