آماده باش هلال احمر و آتش نشانی یزد برای مقابله با سیل

سادس/یزد مدیرعامل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از آماده باش کامل و همه جانبه سازمان های خود جهت مقابله و پاسخ به سیل احتمالی شهر یزد خبر دادند.

 محسن حرازی زاده در گفت وگو با سادس از آماده باش جمعیت هلال احمر استان در پی ورود سامانه بارشی مونسون به این استان خبر داد و گفت: تمامی نیروهای امدادی پرسنل اعم از ستادی و شهرستانی و اعضای تیمهای واکنش سریع در استان،خانه های هلال در مناطق روستایی در حالت آماده باش کامل هستند و تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی نیز فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه تجهیزات و مواد خوراکی مصرفی و دیگر وسایل مورد نیاز به‌اندازه کافی در مراکزاین نهاد در استان وجود دارد افزود: بر همین اساس امدادرسانی در کمترین زمان ممکن و بصورت فراگیر انجام خواهد شد. 

حرازی زاده با اشاره به اینکه پیش بینی‌های لازم برای پیشگیری از هرگونه آسیب و تلفات ضروری است، اضافه کرد: نکات لازم به فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان ارائه شده است تا این مجموعه‌ها هم در شرایط آماده‌تری قرار بگیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن بیان اینکه در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی  با شماره اضطراری ۱۱۲ تماس بگیرند افزود: تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ در هرکجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.

آماده باش هلال احمر و آتش نشانی یزد برای مقابله با سیل

اعلام آماده باش آتش نشانی یزد در پاسخ به وقوع سیلاب احتمالی در یزد

«سید محمد حسینی پور» رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفت و گو با سادس ضمن اعلام آماده باش کلیه عوامل سازمان آتش نشانی افزود: تمامی تیم ها و ایستگاه های عملیاتی، ستاد فرماندهی، خودروها، تجهیزات و افزایش هماهنگی های ارگانی و فرا ارگانی برای پاسخ به سیل احتمالی شهر یزد در آماده باش ۱۰۰ درصدی قرار گرفته اند.

رئیس سازمان و خدمات ایمنی شهرداری یزد همچنین گفت: لازم است تا همه شهروندان به نکات ایمنی پیش از وقوع سیل، در حین وقوع سیل و هنگام مقابله با سیل توجه نمایند. 

حسینی پور همچنین در پایان افزlود: شماره ۱۲۵ و ستاد فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی یزد در تمام ساعت شبانه روز آماده امداد رسانی به همشهریان در مواقع بحران است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *