نقش پررنگ بیلسا در اوج‌گیری ستاره جدید بارسلونا

نقش پررنگ بیلسا در اوج‌گیری ستاره جدید بارسلونا

ستاره جدید بارسلونا به ستایش از سرمربی پیشین خود پرداخت و از نقش پر رنگ او برای دعوت به تیم ملی برزیل و حضور در آبی اناری‌ها سخن به میان آورد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، رافینیا یکی از خریدهای گران قیمت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

رافینیا بعد از فصل درخشانی که با لیدز پشت سرگذاشت مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفت و در نهایت این بارسلونا بود که توانست او را جذب کند.

رافینیا از نقش پر رنگ مارسلو بیلسا، سرمربی پیشین لیدز در رسیدن او به پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل و بارسلونا سخن به میان آورد و از این مربی آرژانتینی تشکر کرد.

او گفت: من از زمانی که راهی لیدز شدم با برخورد بسیار خوب بیلسا مواجه شدم. او نقش بسیار پررنگی در فوتبال من داشت. بیلسا همواره از بازیکنان می‌خواست که بهتر و بهتر شوند. او به من کمک کرد تا به تیم ملی فوتبال برزیل دعوت شوم و بعد از آن هم راهی بارسلونا شوم.

این بازیکن ۲۵ ساله برزیلی ادامه داد: اگر آموزش‌های بیلسا چه در سطح فردی و چه در سطح تیمی نبود شاید من اکنون به این جایگاه نمی‌رسیدم.

رافینیا با سوپر گلی که در دیدار برابر رئال مادرید به ثمر رساند به محبوبیت بالایی در نزد هواداران بارسلونا دست پیدا کرده است و نشان داده است که یکی از خریدهای خوب در تابستان بوده است. آبی اناری‌ها برای جذب این بازیکن برزیلی نزدیک به ۶۰ میلیون یورو هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *