از ظرفیت جهاد دانشگاهی در توسعه هرمزگان باید بهره بیشتری برد

سادس/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان توانسته به بلوغ مناسبی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برسد.

احمد مرادی در گفت و گو با سادس، افزود: جهاد دانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که از بدو تأسیس تاکنون توانسته اقدامات بزرگی را در کشور انجام دهد و نشان دهد در صورت اعتماد به نیروهای داخلی می توان دستاوردهای بزرگی را از خود برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه بهره گیری از نیروهای علمی، متخصص و جهادی از مهمترین خصیصه‌های جهاد دانشگاهی است، عنوان کرد: هر وقت کار را به کاردان و متخصص امر سپرده ایم نتیجه آن را مشاهده کرده ایم و در جهاد دانشگاهی همواره نیز حضور نیروهای متخصص و حرکت بر مسیر برنامه ریزی نیز سبب شده تا به عنوان یک نهاد علمی و تخصصی به آن نگاه شود.

مرادی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان توانسته به بلوغ مناسبی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برسد، عنوان کرد: به طور حتم نمی توان نقش جهاد دانشگاهی را در مسیر توسعه استان نادیده گرفت و با اعتماد به این مجموعه می توان مسیر توسعه را شتاب بخشید.

وی با بیان اینکه مجموعه استان هرمزگان به ویژه بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی باید از توان و پتانسیل این مرکز تخصصی و علمی بهره بیشتری ببرند، خاطرنشان کرد: بنده جهاد دانشکاهی را نهادی انقلابی، جهادی و علمی می دانم که به معنای واقعی تلاش در جهت توسعه و تحقق شعار سال گام بر می دارد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این درخت تنومند باید هر سال پربارتر از سال گذشته باشد و این موضوع بدون اعتماد مسئولان به چنین مجموعه هایی محقق نمی شود و امیدوارم از این ظرفیت در مسیر توسعه کشور و استان استفاده بیشتری شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *