به بازی مسلط بودیم

به بازی مسلط بودیم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی نفس‌گیری بود که با تسلط توانستیم پیروز شویم. از قبل هم می‌دانستم لیگ سختی در پیش داریم و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیستند.

محمد کشاورز، شامگاه امروز(دوشنبه، ۳ مرداد) پس از پیروزی ۴ بر ۲ برابر قند کاترین آمل در ورزشگاه پیروزی اصفهان، این بازی را زیبا و نفس‌گیر دانست و اظهار کرد: بازی سفت و جان‌داری داشتیم و هواداران حاضر در سالن از یک بازی زیبا لذت بردند. به بازی مسلط بودیم و می‌دانستیم که برای چه به میدان آمده‌ایم.

وی افزود: از تک تک بازیکنانم ممنونم که جنگنده ظاهر شدند و خوشحالم که در یک بازی سخت، توانستیم تیم آمل را شکست بدهیم.

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص ادامه لیگ، پیش‌بینی کرد: اهل پیش‌بینی نیستم، اما احساس می‌کنم لیگ بسیار سختی است و نتایج قابل حدس نیست.

کشاورز با اشاره به جدایی احمد عباسی از تیم، تصریح کرد: دوست داشتیم سعید احمدعباسی را در اختیار داشته باشیم، اما علی‌رغم میل باطنیمان و تنها برای پیشرفت سعید با انتقال او موافقت کردیم و از حدود یک ماه آینده در لیگ اسپانیا پا به توپ می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد داوری در این دیدار نفس‌گیر، توضیح داد: داوری خیلی خوبی داشتیم و داوران کاملا به بازی مسلط بودند. تنها چیزی که از داوری می‌خواهیم، قضاوت منصفانه است که امروز محقق شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *