نقل و انتقالات لیگی یکی‌ها در روز دوشنبه

نقل و انتقالات لیگی یکی‌ها در روز دوشنبه

خیبر خرم‌آباد ۲ بازیکن جدید و با تجربه را به خدمت گرفت.

به گزارش سادس، در ادامه نقل و انتقالات لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان روز تقریبا شلوغی را پشت سر گذاشتند و  کم کم آماده حضور در لیگ دسته اول می‌شوند. خیبری‌ها در این بین ۲ بازیکن فصل گذشته ملوان را جذب کردند تا عزم خود را برای لیگ برتری شدن جزم کنند.

پوریا غلامی، مدافع راست ۲۸ ساله فصل قبل ملوان که سابقه بازی برای تیم‌های پدیده، مس کرمان و خوشه طلایی ساوه را در کارنامه دارد همراه با حمید کاظمی ۳۴ ساله که سابقه آقای گلی لیگ آزادگان را دارد، به خیبر پیوستند و شاگرد فراز کمالوند شدند.

رضا حسن‌پور، دروازه‌بان فصل قبل عقاب تهران با عقد قراردادی به شهرداری همدان پیوست. محمد عابدی، بازیکن فصل گذشته قشقایی نیز پس از واگذاری امتیاز این تیم به چادرملو اردکان، به شهرداری آستارا ملحق شد. همچنین آرمین طلایی‌منش قراردادش را با شهرداری‌ همدان تمدید کرد.

محمد ابراهیمی، وینگر ۲۳ ساله تیم فوتبال سایپا قرارداد خود را یک فصل دیگر با این تیم تهرانی تمدید کرد تا نخستین بازیکن تمدیدی نارنجی‌پوشان لقب بگیرد.

همچنین تیم تازه لیگ یکی شده ون‌پارس اصفهان موفق شد قرارداد ۲ بازیکن خود را تمدید کند؛ ایمان کیانی و میثم جودکی مدافع این تیم اصفهانی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند و ابراهیم مرادی نیز با توافق با مدیران باشگاه، از جمع ون‌پارسی‌ها جدا شد.

مهدی حنفی، هافبک ۲۹ ساله فصل گذشته صنعت نفت آبادان نیز، با قراردادی یک ساله به سایپا پیوست. همچنین الیاس صالحی نیز از ون‌پارس جدا شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *