تکذیب اخراج دستیار توسط سرمربی چیپس کامل/ مدیر رسانه‌ای، مدیرعامل شد

تکذیب اخراج دستیار توسط سرمربی چیپس کامل/ مدیر رسانه‌ای، مدیرعامل شد

محسن جنگی، اخراج دستیارش را پیش از دیدار با مس سونگون تکذیب کرد.

محسن جنگی، سرمربی چیپس کامل مشهد، در گفت‌وگو با سادس درباره شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال و کسب ۲ شکست از ۲ دیدار ابتدایی تیمش عنوان کرد: متاسفانه ما شرایط خوبی نداشتیم و با بدترین قرعه موجود هم مواجه شدیم. برابر تیم خوب گهر زمین در سیرجان بازی داشتیم و این تیم هم انگیزه‌های زیادی برای ما داشت.

او ادامه داد: در بازی دوم نیز برابر مدعی قهرمانی قرار داشتیم و افتخارات مس سونگون هم نشان می‌دهد که بازی برابر چه تیم پرمهره و خوبی داشتیم. روند تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و حالا نیز با تغییر مدرعامل، اتفاقات خوبی در تیم فوتیال پیژس کامل خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل درباره حواشی پیش از دیدار با مس سونگون و اخراج دستیارش اظهار کرد: من این قضیه را از بیخ و بن تکذیب می‌کنم و اصلا چنین چیزی وجود نداشت. من نمی‌دانم چرا چنین حواشی را برای تیم ما در آستانه آن بازی مهم پیش آوردند اما آن خبر درست نبود و حتی اختلاف سلیقه هم وجود نداشت. اصلا بحث این که چه کسی را با خود به تبریز ببریم و چه کسی را نبریم، وجود نداشت و این‌ها ساخته ذهنی یک سری افراد است.

به گزارش سادس، پس از حواشی اخیر، مالک باشگاه چیپس کامل تصمیم به تغییر در مدیریت این تیم داد و بهمن هوشمند، مدیر رسانه‌ای این تیم را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *