استقبال شهروندان تهرانی از جشنواره اوقات فراغت

رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که اولین تابستان قرن را با حضور چشمگیر مردم در برنامه‌های تفریحی آغاز کردیم.

به گزارش سادس، محمد مشهدی یاری گفت: برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت در نخستین تابستان قرن، با برپایی غرفه‌های ورزشی دور دریاچه شهدای خلیج فارس تهران آغاز و با استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی همراه شد.

رییس اداره تفریحات و بازی‌های این سازمان اظهارکرد: نخستین جشنواره تفریحی ورزشی در تابستان، با هدف غنی سازی اوقات فراغت و گرامیداشت دهه ولایت، از ۲۵ تیرماه جاری با راه اندازی غرفه‌های متعدد ورزشی شامل تیراندازی با تفنگ بادی، شن بازی کودکان، داژبال و … دور دریاچه شهدای خلیج فارس به انجام رسید.

مشهدی یاری افزود: برگزاری بازی‌های میدانی و مسابقات مختلف ورزشی از جمله طناب کشی و بازی‌های بومی محلی، با مشارکت و استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و موجی از نشاط را در میان شرکت کنندگان به وجود آورد.

بنا براعلام روابط عمومی  سازمان ورزش شهرداری تهران، رییس اداره تفریحات و بازی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: این جشنواره که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ تهران به انجام رسید، امشب؛ ۲۹ تیرماه به پایان می‌رسد و به زودی جشنواره‌ای دیگر با همین رویکرد در بوستان ولایت برگزار می شود و البته این جشنواره‌ها به صورت خانواده محور در تمام طول تابستان برگزار می شود و در این باره اطلاع رسانی به شهروندان تهرانی را نیز به موقع انجام می دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *