توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم در گلستان

سادس/گلستان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گلستان گفت: بنیاد احسان به مناسبت عید غدیر بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد.

حجت الاسلام مهدی انتصاری در گفتگو با خبرنگار سادس گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ایام الله عید غدیر با مشارکت گروه های جهادی، هیئت‌ها و مراکز خیریه در سطح کشور اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان کرد.

وی با بیان اینکه در همین راستا بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در سطح کشور تهیه و بین مردم و نیازمندان تقسیم شد، افزود: سهم استان گستان پخت بیش از 50 هزار پرس غذای گرم بوده که در سطح استان توسط  گروه های مردمی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد احسان تقسیم شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان روز عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد مذهبی دانست و تاکید کرد: عید غدیر عید مستضعفان، محرومان و مظلومان جهان است عیدی است که خدای تبارک و تعالی به وسیله رسول اکرم (ص) برای اجرای مقاصد الهی و ادامه تبلیغات و ادامه راه انبیا، حضرت علی (ع) را منصوب کرد.

انتصاری به ثواب اطعام‌دهی در عید غدیر اشاره کرد و یادآور شد: فضیلت روز غدیر آن‌قدر والا است که امام رضا (ع) در این زمینه فرمودند« کسی که در غدیر به مومنین اطعام دهد ثواب اطعام یک میلیون پیامبر، صدیق و شهید را دارد».

به گزارش سادس شناسایی خانواده های نیازمند و آبرومند به صورت کاملا تخصصی و دقیق توسط گروههای جهادی صورت گرفته و در سامانه همپوشانی افراد شناسایی شده تلاش شده است تا خدمات به افراد تکراری ارائه نشود. 
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *