اسنایدر آمریکایی تانک روس را از صدر رده بندی اتحادیه جهانی کنار زد

اسنایدر آمریکایی تانک روس را از صدر رده بندی اتحادیه جهانی کنار زد

کایل اسنایدر آمریکایی بعد از مدتها، از غیبت تانک روس استفاده کرد و به صدر رده بندی اتحادیه جهانی کشتی در وزن ۹۷ کیلوگرم رسید.

به گزارش سادس و به نقل از استارنیوز، رقابتهای بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیر در تونس برگزار شد و در پایان ۵ نماینده ایران در این مسابقات به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند. در این مسابقات ۵۳ شرکت کننده از ۱۳ کشور رقابت کردند.

مهمترین اتفاقات درخشش کایل اسنایدر قهرمان المپیک و قهرمان دو دوره جهان از ایالات متحده آمریکا و قهرمانی گنو پتریاشویلی از گرجستان بود. 

در وزن ۹۷ کیلوگرم کایل اسنایدر آمریکایی توانست به مدال طلا برسد و عنوان قهرمانی را کسب کند. مسابقات تونس سومین رقابت بین المللی اسنایدر در این فصل پس از جایزه بزرگ یاریگین و پان آمریکن بود. اسنایدر آمریکایی در مسابقات رنکینگ دار تونس به راحتی دو حریف ترک خود را شکست داد و در فینال ماگمد ابراگیموف قزاقستانی را از پیش رو برداشت و در مجموع کشتی های خود با نتیجه ۳۲ بر ۱ پیروز شد. اسنایدر پس از این موفقیت با کنار زدن عبدالرشید سعدالله یف ملقب به “تانک روس” که به دلیل تحریم ها علیه ورزش روسیه از حضور در مسابقات بین المللی محروم است، به مقام اول رنکینگ اتحادیه جهانی صعود کرد.

پتریاشویلی نیز دومین قهرمانی در تورنمنت‌های رنکینگ را به دست آورد. او در تونس چهار مسابقه داشت و تنها در یکی از آنها تا حدودی به مشکل خورد.  هیدن زیلمر آمریکایی که اخیرا برای مسابقات جهانی در بلگراد به تیم ملی آمریکا راه یافته تاحدودی پتریاشویلی را اذیت کرد. سنگین وزن گرجستانی ابتدا با نتیجه یک بر ۴  عقب افتاد اما توانست ابتکار عمل را در دست بگیرد و هفت امتیاز بی پاسخ به دست آورد.

به گزارش سادس، در پایان این مسابقات تونس یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا و علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *