ابراز رضایت بوسکتس از خریدهای تابستانی

ابراز رضایت بوسکتس از خریدهای تابستانی

کاپیتان آبی اناری‌ها از بازیکنان جدیدی که تیم در تابستان جذب کرده است شگفت‌زده شده است و براین باور است که آن‌ها با این تغییرات می‌توانند فصل خوبی را تجربه کنند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان خوب بو باکیفیتی را تجربه کرده است.

فرانک کسیه، روبرت لواندوفسکی، رافینیا و کریستینسن ۴ بازیکنی هستند که با نظر ژاوی پیراهن آبی اناری‌ها را برتن کردند و پیش‌بینی می‌شود که در فصل جدید در ترکیب اصلی تیم به میدان بروند.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان آبی اناری‌ها از خریدهای جدید تیم ابراز رضایت کرد. او گفت: به نظرم خریدهای جدید تیم در تابستان بسیار هیجان انگیز و خوب هستند. تیم بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده است و این باعث می‌شود تا ما برای قهرمانی و رقابت در هر جامی به میدان برویم.

او با ابراز رضایت از وضعیت کنونی تیم گفت: ما تیم بسیار خوبی شده‌ایم و همگی می‌دانند که سرمربی تیم چه چیزی می‌خواهد. اگر می‌خواهیم که متفاوت ظاهر شویم قبل از هر چیز باید بدانیم که سرمربی تیم چه می‌خواهد و دستورات تاکتیکی او را به خوبی در میدان اجرا کنیم.

بارسلونا فصل خوبی را پشت سرنگذاشت و نتوانست عنوان قهرمانی را در هیچ جامی به دست آورد البته سبک بازی تیم با آمدن ژاوی تغییر کرد و متفاوت‌تر از قبل ظاهر شد. هواداران این تیم امید زیادی دارند که این تیم با تغییراتی که در تابستان سال جاری داشته است فصل متفاوتی را تجربه کند.

آبی اناری‌ها برای برگزاری یک اردوی تابستانی راهی آمریکا شده‌اند. قرار است که شاگردان ژاوی چهار دیدار دوستانه را به ترتیب برابر انتر میامی، رئال مادرید، یوونتوس و نیویورک رد بولز برگزار کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *