مدیرعامل پیکان: تیم‌های زیرمجموعه وزارت صمت ارقام عجیبی به بازیکنان می‌دهند

مدیرعامل پیکان: تیم‌های زیرمجموعه وزارت صمت ارقام عجیبی به بازیکنان می‌دهند

امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید این باشگاه فصل گذشته پنج میلیارد تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشته است.

امیر عطابخش در گفت‌وگو با سادس، درباره دیدار تدارکاتی پیکان برابر پرسپولیس، اظهار کرد: بازی‌های دوستانه برای این است که تیم محک بخورد. ما هم به همراه اعضای هیات‌مدیره برای تماشای بازی به ورزشگاه شهید کاظمی رفتیم و فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. در این بازی چندین فرصت گلزنی ایجاد کردیم اما همانند فصل گذشته نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد. ما روی دو اتفاق گل خوردیم که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد بازی مساوی می شد. البته بازی تدارکاتی بابت همین است که تیم‌ها یکدیگر را محک بزنند. امیدوارم با این محک خوردن‌ها نقاط ضعف خود را بیشتر شناسایی کنیم تا برای فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سقف مبلغ قرارداد بازیکنان پیکان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است هم گفت: این رقمی که ما می‌پردازیم به همراه آپشن است اما برخی باشگاه‌های صنعتی ارقام بسیار زیادی را به بازیکنان می‌دهند. واقعا برای ما هم سوال است که چگونه این مبالغ پرداخت می‌شود. مگر بین بازیکنان از نظر فنی چقدر فرق است که یک بازیکن باید عدد زیادی به عنوان دستمزد و یک بازیکن عدد بسیار کمتری بگیرد؟ واقعا برای من سوال است که آیا هیچ نهاد نظارتی نمی‌خواهد به این اعداد و ارقام که برخی باشگاه‌ها پرداخت می‌کنند ورود کند؟ برخی از تیم‌های زیرمجموعه وزارت صمت ارقامی به برخی از بازیکنان می‌دهند که برای من سوال است چرا کارگران آن کارخانه‌ها به پرداخت این مبالغ اعتراض نمی‌کنند؟ یعنی آن کارگران دوست دارند که به بازیکنان چنین اعدادی پرداخت شود؟ همین است که یک بازیکن که بغل پای ساده را نمی‌تواند بزند، قیمت ۷۰۰ هزار دلاری پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: من به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان باید به همه مردم ایران پاسخگو باشم چون ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه باید به همه مردم پاسخ بدهد. به همین خاطر سعی می‌کنیم هزینه‌های معقولی انجام بدهیم و بیشتر از بازیکنان تیم‌های پایه خود استفاده کنیم. امیدوارم با این ارقامی که پرداخت می‌شود به جایی نرسیم که فوتبال ما تعطیل شود.

او در ادامه درباره مباحث اقتصادی لیگ فصل آینده هم گفت: درباره این موضوع پیشنهادات خودمان را به صورت محرمانه در اختیار سازمان لیگ قرار داده‌ایم اما برایمان عجیب است در این شرایط که باید کسی باشد تصمیم بگیرد، چرا به یکباره آقای بهاروند برکنار شده است؟

عطابخش در پاسخ به این سوال که پیکان در فصل گذشته از تبلیغات محیطی چقدر درآمد داشته است، گفت: حدود پنج میلیارد تومان درآمد داشتیم که بخشی از این پول هم فعلا بخاطر پرداخت نشدن بدهی‌های کارگزار باشگاه استقلال، به ما پرداخت نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *