کلاهبرداری با ترفند اخذ اقامت کشورهای خارجی

سادس/لرستان جانشین پلیس آگاهی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری در پوشش اخذ اقامت کشورهای خارجی به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبرداد.

علی امیری اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی لرستان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده، موضوع به صورت وی‌ژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد کلاهبردار خود را دارای نفوذ در ادارات دولتی معرفی و اعلام کرده قادر به اخذ اقامت در کشورهای خارجی است و با این ترفند مبلغ یک میلیارد ریال از متقاضی کلاهبرداری کرده است.

جانشین پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: مأموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار را در مخفیگاهش شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرده و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

امیری تصریح کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *