واژگونی پراید در محور گالیکش ۵ مصدوم برجای گذاشت

سادس/گلستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستانهای مینودشت و گالیکش از واژگونی یک خودروی پراید در محور کلاله به گالیکش خبر داد.

محمدرضا استیری در گفت و گو با سادس با اشاره به به اینکه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) عصر امروز در ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه گزارشی از یک حادثه را دریافت کرد، اظهار کرد: این حادثه که واژگونی یک خودروی پراید در محور کلاله به سمت گالیکش بود.

وی با بیان اینکه محل دقیق حادثه نرسیده به روستای کوسه بوده است، افزود: بلافاصله امدادگران ما در پایگاه امداد و نجات جاده ای دوراهی کلاله در قالب یک تیم دو نفره به محل حادثه اعزام شدند. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستانهای مینودشت و کلاله با تاکید بر اینکه یک آمبولانس جمعیت هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شده است، خاطرنشان کرد: در این حادثه پنج نفر مصدوم شده بودند که دو نفر از آنها توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

استیری در تشریح مصدومیت این دو نفر، ادامه داد: خانوم ۳۶ ساله بدلیل ترومای صورت و سرگیجه و همچنین یک پسر بچه ۶ ساله به دلیل ترومای سر و گردن توسط تیم جمعیت به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله انتقال داده شدند.

وی از انتقال سه مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند، تصریح کرد: از همه مردم عزیز تقاضا داریم نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *