خوزستانی‌ها برای مربیان غیربومی هزینه می‌کنند اما برای بومی‌ها نه!

خوزستانی‌ها برای مربیان غیربومی هزینه می‌کنند اما برای بومی‌ها نه!

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مسئولان ما غریبه‌پرست هستند و برای مربیان غیربومی هزینه‌های آنچنانی می‌کنند، آن وقت به مربیان بومی اهمیت لازم را نمی‌دهند.

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با سادس، با اعلام تمرینات رسمی استقلال ملاثانی از فردا در زمین مخابرات اهواز، اظهارکرد: تست‌گیری از بازیکنان شهر فوتبال خیز ملاثانی در همین شهر انجام شد زیرا این تیم متعلق به مردم خوب و فوتبالی ملاثانی است که خوشبختانه نفراتی را هم برای حضور در تیم انتخاب کردم.

وی ادادمه داد: تمرینات اصلی از فردا با حضور بازیکنان مدنظر آغاز می شود. تمام تلاش ما این است که برای نام باشگاه ملاثانی تیم خوبی را جمع کنیم. البته اسکلت تیم فصل گذشته حفظ شده و امیدوارم مابقی قرارداد این بازیکنان پرداخت شود تا همه بازیکنان با انگیزه بسیار در تمرینات حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: حدود ۳۵ روز دیگر لیگ یک کشور آغاز می‌شود و باتوجه به این‌که زمان لازم و مورد نیاز را از دست داده‌ایم باید تلاش کنیم در زمان باقی‌مانده بازیکنان را به آمادگی نسبی برسند.

وی عنوان کرد:‌ من یکی از مربیانی هستم که بهترین آنالیز را از تیم های حریف خواهم داشت و در استقلال ملاثانی هم می‌توانم این کار را به خوبی انجام دهم. من حتی زمانی که کمک مربی قلعه نویی، فیروز کریمی و مهابادی نیز بودم نکاتی را به آن‌ها درباره تیم‌ها و بازریکنان رقیب می‌گفتم که نشان دقت لازمم در ارزیابی از تیم‌ها بود.

تهامی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم استقلال ملاثانی با بهبود شرایط در رده خوبی قرار بگیرد، گفت: البته در حال حاضر این تیم از شرایط لازم برای صعود به لیگ برتر برخوردار نیست. ما برای این‌که بدانیم توانایی ایستادن در چه جایگاهی را داریم باید ببینیم چقدر برای تیم هزینه می‌شود و چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. شرط موفقیت در هر باشگاهی میزان هزینه آن برای تیم‌داری است.

وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه مسئولان ما غریبه‌پرست هستند و برای مربیان غیربومی هزینه‌های آنچنانی می‌کنند، آن وقت به مربیان بومی اهمیت لازم را نمی‌دهند که امیدوارم این نگاه تغییر کند.   

انتهای پیام      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *