تامین امنیت جشن‌های عید غدیر خم از سوی پلیس پایتخت

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از تامین امنیت جشن‌های عید غدیر خم از سوی پلیس خبرداد.

به گزارش سادس، سردار حمید هداوند با تبریک عید سعید غدیرخم و تاکید بر ضرورت گرامیداشت شعائر اسلامی گفت:‌روز عید غدیرخم  از جمله مهمترین شعائر اسلامی است که سهم عمده‌ای در ترویج اسلام ناب محمدی (ص) داشته و دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های عید سعید غدیر خم در پایتخت گفت:‌ در روز عید غدیر در پایتخت، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مراسم جشن شهروندان حضور خواهد داشت و امنیت و آرامش این مراسم بزرگ را تامین خواهد کرد، در همین راستا نیز آمادگی کامل برای اجرای تمهیدات ترافیکی و نیز تامین نظم و امنیت از سوی پلیس پیش‌بینی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه ترافیکی و انتظامی لازم برای برپایی هر چه باشکوه تر این مراسم اندیشیده شده است، گفت: برای برپایی هر چه باشکوه‌تر و بهتر این مراسم از ورود خودرو و موتور سیکلت به مسیر برنامه جشن غدیرخم در مقاطعی از خیابان ولیعصر (عج) جلوگیری شده و مسیر های جایگزین نیز اعلام می‌شود.

در همین زمینه بخوانید:

اعلام تمهیدات ترافیکی جشن عید غدیر در تهران / انسداد موقت خط ویژه بخشی از خیابان ولیعصر

با اشاره به  اینکه حادثه غدیر خم از برکه‌ای کوچک تجلی پیدا کرد و امروز عالم گیر شده است، گفت:‌ باید از هر مراسم و برنامه‌ای برای معرفی بیشتر شخصیت والای امام علی علیه السلام استفاده کنیم و ابعاد وجودی آن حضرت که در واقع جمع اضداد هستند را به خوبی معرفی و تفهیم کنیم.

انتهای پیام
 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *