سربازان جبهه دیپلماسی بر منافع ملت پافشاری کنند

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی گفت: سربازان جبهه دیپلماسی در مقابل زیاده خواهی آمریکا و غرب با صلابت و قدرت بایستند و بر منافع ملت رشید و نستوه ملت ایران پافشاری کنند.

به گزارش سادس، حسین رئیسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده مردم غرب استان هرمزگان، بیان کرد: ماهیت استکباری رژیم حاکم بر آمریکا که خوی سلطه طلبی و زیاده خواهی آن بر کسی پوشیده نیست با ذات استکبارستیز نظام اسلامی قابل جمع نبوده و باید بدانیم که آنان به کمتر از حذف و براندازی نظام اسلامی راضی نخواهند شد، البته باید بدانند با حربه تحریم و فشار اقتصادی نخواهند توانست جلوی پیشرفت ملت رشید و نستوه ایران را سد کنند.

وی خطاب به سربازان جبهه دیپلماسی توصیه کرد: در مقابل زیاده خواهی آمریکا و غرب با صلابت و قدرت بایستند و بر منافع ملت رشید و نستوه ملت ایران پای بفشارند و بدانند که مردم و ملت انقلابی ایران فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حمایت خواهند کرد و فرمایش امام (ره)  را نصب العین خود قرار می دهند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

نماینده مردم میناب در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار شرق هرمزگان با تحمل رنج های فراوان و با شرایط عقب ماندگی تاریخی در بخش های مختلف مطالباتی دارند که مصرانه از دولت مردمی اجابت آن را درخواست می‌کنم که از جمله آنها استقرار دانشگاه علوم پزشکی و استقلال نظام سلامت شرق استان هرمزگان با اصرار معتقدم تا این خواسته به حق مردم محقق نشود، عقب ماندگی ناشی از سالیان گذشته جبران نخواهد شد.

رئیسی همچنین تجهیز و تکمیل بیمارستان‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه را از خواسته های به حق مردم دانست و گفت: با گذشت ۶ ماه از سیل ۱۴۰۰ متاسفانه هنوز مردمی که منازلشان تخریب شده در زیر آفتاب با دمای بالای ۵۰ درجه بی سرپناه هستند و سازمان برنامه هنوز پرونده این موضوع را به دولت نبرده و لذا تاکید می کنم که رئیس سازمان برنامه و وزیر راه سریعا به این مشکل رسیدگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان با داشتن ظرفیت های فراوان اقتصادی از بیکاری و فقر رنج می برد، چراکه ظرفیت های اقتصادی استان هرمزگان مورد غفلت واقع شده است. متاسفانه بحث ملوانی و ته لنجی هنوز حل نشده است. همچنین ضعف شیلات در استان هرمزگان، صیادان را رنج می دهد، از وزیر جهاد کشاورزی انتظار داریم ندای مظلومیت صیادان استان را بشنوید.

نماینده مردم میناب در پایان نبود وسایل سردکننده در منطقه را از معضلاتی دانست که مردم را در گرمای تابستان آزار می دهد و از کمیته امداد و نهادهای اقتصادی خواست تا با تامین وسایل سردکننده شرایط زندگی را برای مردم فراهم کنند.

رئیسی در پایان گفت: امیدوارم دولت با جد و جهد خواسته ها و مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد و کنترل بازار و گرانی و تورم کمر مردم را تحت فشار قرار داده است. همچنین فرهنگیان مطالبه جدی در بحث اجرایی شدن سریع تر رتبه بندی معلمان دارند و از بروکراسی در این زمینه پرهیز شود. 
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *