هدف مهم بردیف در تراکتور فنا می‌شود؟

هدف مهم بردیف در تراکتور فنا می‌شود؟

ضعف‌های تاکتیکی تیم بزرگسالان تراکتور مهم‌ترین عاملی است که بردیف تاکنون نتوانسته به وضعیت تیم‌های پایه این باشگاه رسیدگی کند.

به گزارش سادس، یکی از اهداف باشگاه تراکتور در زمان به خدمت گرفتن قربان بردیف، بهبود شرایط تیم‌های پایه و زیرساخت‌های این باشگاه بود. به همین منظور مقرر شد که قربان بردیف روی تمامی فعالیت‌های فوتبالی تراکتور از سطح آکادمی و فراهم‌سازی زیرساخت‌ حرفه‌ای باشگاه نظارت داشته باشد.

قربان بردیف در حال حاضر مشغول رسیدگی به تیم‌ بزرگسالان تراکتور است و این تیم امروز(شنبه) هم برای برگزاری اردوی آماده‌سازی دو هفته‌ای راهی استانبول شدند. به همین دلیل او عملا در برهه کنونی وقتی برای رسیدگی به تیم‌های پایه و بهبود زیرساخت‌های باشگاه نداشته باشد.

خود بردیف هم راجع به این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است. سرمربی ترکمن تراکتور می‌گوید: “در مرحله نخست، من باید با تیم بزرگسالان آشنا شوم. هر وقت بتوانیم این کار را انجام دهیم، در مرحله بعدی به سراغ تیم‌های پایه تراکتور می‌رویم.”

از سوی دیگر بردیف مربی‌ای است که به ساختار دفاعی‌اش شناخته می‌شود؛ موضوعی که اتفاقا یکی از نقاط ضعف تراکتور در لیگ بیست و یکم بود. همین نقطه ضعف، کار بردیف را بیش‌تر کرده به طوری که او می‌گوید: “من پیشرفت را در بازیکنانم می‌بینم. می‌خواهیم پایه‌های بازیکنان را پی‌ریزی کنیم تا یک عملکرد نرمال در تاکتیک‌های دفاع تیمی داشته باشند.”

با وجود همه این مشغله‌ها، در بین دستیاران قربان بردیف، نامی دیده می‌شود که تخصص اصلی‌اش مدیریت آکادمی‌هاست. ایوان دانیلیانتس، دستیار ۶۹ ساله بردیف است که نزدیک به ۹ سال مدیریت آکادمی روبین کازان و سال‌ها مدیریت ورزشی در فدراسیون مولداوی و باشگاه‌های اتریشی را داشته است.

به همین دلیل هواداران تراکتور می‌توانند امیدوار باشند که اهدافی که باشگاه در ابتدای حضور بردیف اعلام کرده، حداقل از سوی سرمربی ترکمن جدی گرفته شده و او با آوردن افراد متخصص به دنبال تغییر شرایط تیم‌های پایه تراکتور است. با این حال باید دید که مدیران باشگاه تراکتور پای حرف‌های‌شان می‌مانند یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *