توضیح بایرن درباره جذب دی لیخت

توضیح بایرن درباره جذب دی لیخت

باشگاه بایرن مونیخ درباره جذب مهاجم هلندی یوونتوس توضیح داد.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، ماتیاس دی لیخت بازیکنی است که بایرن‌مونیخ در تلاش است که او را در فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب کند. بایرن به دنبال جایگزینی شایسته برای نیکولاس سوله است که راهی دورتموند شد و به همین خاطر روی دی لیخت دست گذاشته است.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن‌مونیخ برای مذاکره با باشگاه یوونتوس راهی ایتالیا شده است.

او درباره آخرین خبر از مذاکره با یوونتوس گفت: من چهار سال در یوونتوس بازی کرده‌ام و به همین خاطر رابطه بسیار نزدیکی با این باشگاه دارم. برایم لذت بخش بود که با هم تیمی های سابق خود از جمله ندود نشستی را داشته باشم. به نظرم بایرن مونیخ شرایط خوبی برای جذب دی لیخت دارد.

او ادامه داد: مذاکرات ما با باشگاه یوونتوس ادامه دارد. هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌ایم. با چشمان باز فصل نقل و انتقالات را ادامه خواهیم داد و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین بازیکنان را جذب کنیم.

اختلاف یوونتوس و بایرن مونیخ برای انتقال دی لیخت زیاد است. یوونتوس برای فروش این مدافع هلندی ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد این درحالی است که بایرن مونیخ ۶۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است.

خبر خوب برای هواداران بایرن مونیخ اینکه خود دی لیخت برای حضور در این باشگاه اعلام موافقت کرده است و این باعث شده است تا سران باشگاه به جذب او امیدوار شوند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *