عمده بودجه دو و میدانی باشگاه برای ورزشکاران بود

عمده بودجه دو و میدانی باشگاه برای ورزشکاران بود

سادس/اصفهان سرمربی تیم دو و میدانی ذوب‌آهن گفت: نتایج تیمی برای ما بسیار حائز اهمیت بود و با توجه به قوی بودن رقبایی مانند پلیمر و نفت، عمده بودجه را به قسمت ورزشکاران تخصیص دادیم.

سجاد مرادی، پس از کسب مقام نخست در مرحله اول بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر دو و میدانی کشور در گفت‌وگو باایسنا، اظهار کرد: در لیگ اول باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۱، ذوب آهن اصفهان با ۲۲۱ امتیاز به مقام نخست رسید و تیم‌های پلیمر خلیج فارس و نفت تهران به ترتیب دوم و سوم شدند. 

وی افزود: نتایج تیمی خوبی کسب کردیم و در ۲۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ متر نفرات اول را داشتیم. همچنین در پیاده‌روی و ۵۰۰۰متر نیز به قهرمانی رسیدیم. 

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب‌آهن درباره ادامه برنامه رقابت‌های لیگ‌برتر دو و میدانی، توضیح داد: لیگ دوم بعد از مسابقات کشورهای اسلامی حدود یک ماه آینده برگزار خواهد شد. لیگ سوم نیز دو هفته پس از آن ادامه خواهد داشت. 

مرادی ابراز امیدواری کرد: در مسابقات لیگ اول که در دو روز برگزار شد، ذوب آهن به مقام نخست رسید.امیدوارم بتوانیم این روند خوب را در لیگ‌های دوم و سوم ادامه داده و در اختتامیه پس از لیگ سوم به مقام قهرمانی لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور برسیم.

وی تاکید کرد: نتایج تیمی برای ما بسیار حائز اهمیت بود و با توجه به قوی بودن رقبایی مانند پلیمر و نفت، عمده بودجه را به قسمت ورزشکاران تخصیص دادیم. به همین علت تقریبا دستمان در استفاده از کادر فنی باز ماند. 

در جریان روز نخست مرحله اول مسابقات لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور، تیم ذوب‌آهن اصفهان توانست به مقام نخست دست یابد.

در ۴۰۰ متر سجاد هاشمی از ذوب‌آهن با ثبت رکورد ۴۷.۹۷ ثانیه در جایگاه نخست ایستاده و در ماده ۱۰ هزار متر پیاده‌روی، حمیدرضا زورآوند با زمان ۴۵:۴۲.۰۹ دقیقه زودتر از رقبای خود به خط پایان رسید. 

همچنین کیوان قنبرزاده دیگر ورزشکار ذوب آهن در ماده پرش ارتفاع به مقام نخست دست یافت.

در پرش سه گام حمیدرضا کیا و مجتبی زاهدی از ذوب آهن اول و دوم شدند و در ۱۰۰ متر میلاد ناصح‌جهانی به مقام دوم رسید. 
در دیگر ماده‌ها و در ماده ۱۱۰ متر مانع رضا بحرینی پس از دونده تیم نفت در جایگاه دوم قرار گرفت، علی امیریان و امیر زمان‌پور نیز در ۱۵۰۰ متر و ۵۰۰۰ متر سکو دوم را به دست آوردند. 

در این دوره از مسابقات ۲۲۰ ورزشکار از تیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، عماد تهران، زنیت گیلان، گل گهر سیرجان، شهرداری شیراز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، لیانا بوشهر، دنیای دوندگان اصفهان، صنعت مس کرمان حضور دارند که تاکنون ذوب‌آهن اصفهان پیشتاز مرحله نخست این رقابت‌ها بوده و مرحله دوم آن از حدود ۳۵ روز آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *