ریبری: نباید دستاوردهای لواندوفسکی با بایرن فراموش شود

ریبری: نباید دستاوردهای لواندوفسکی با بایرن فراموش شود

هافبک سابق بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که مشکل لوئیس سوارس با این تیم حل شود. او سادیو مانه را خریدی بسیار خوب برای باوارایایی‌ها دانست.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت وان، وضعیت نامعلوم لواندوفسکی با بایرن مونیخ باعث شد تا فرانک ریبری هم  واکنش نشان دهد.

بازیکن سابق بایرن مونیخ در واکنش به تمایل لواندوفسکی به جدایی از این تیم گفت: من نمی دانم که آیا لواندوفسکی در بایرن باقی خواهد ماند یا تیم را ترک می کند اما نباید زحمات و دستاوردهای این بازیکن نادیده گرفته شود. او کارهای زیادی برای بایرن انجام داد و نباید درخشش او فراموش شود. امیدوارم که باشگاه بایرن مونیخ و لواندوفسکی هر چه سریع‌تر به توافقی رضایت بخش برای هر دو طرف دست پیدا کنند.

لواندوفسکی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما این بازیکن به صراحت اعلام کرده است که دوست دارد بایرن را در تابستان ترک کند. بارسلونا مشتری جدی این مهاجم لهستانی است و خود این بازیکن هم دوست دارد که راهی آبی اناری ها شود البته لواندوفسکی به تمرینات بایرن مونیخ بازگشته است و همین باعث شده است تا احتمال ماندن او زیاد باشد.

ریبری در  ادامه صحبت های خود درباره جذب سادیو مانه هم گفت: مانه بازیکن بسیار خوبی است و موفقیت های زیادی را با لیورپول به دست آورد. او خرید خوبی برای بایرن خواهد بود. هواداران بایرن عاشق تیم خود هستند. فضای بسیار صمیمی در بایرن حاکم است و این باعث می شود تا مانه هم خیلی زود در تیم جا افتد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *