انتقاد نوروزی از عدم پرداخت مطالبات گندم‌کاران

نماینده مردم علی‌آبادکتول با بیان اینکه اقتصاد استان گلستان مبتنی بر کشاورزی است، خواستار تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان و به ویژه گندم‌کاران شد.

به گزارش سادس، رحمت‌الله نوروزی در اخطاری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در حضور وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در بودجه مبلغی بالغ بر ۷۱ هزار میلیارد برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران پیش‌بینی شده است. اقتصاد مردم در گلستان مبتنی بر کشاورزی می‌باشد اما متأسفانه هنوز پول گندم کشاورزان پرداخت نشده است. کشاورزان در خرداد محصول خود را تحویل دادند و آقای میرکاظمی قول داده بود که مطالبات آن‌ها را پرداخت کند اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

وی در ادامه اظهار کرد: نه تنها در استان مازندران بلکه در سایر استان‌ها نیز کشاورزان دغدغه‌مند هستند. انتظار داریم وزیر جهاد کشاورزی زبان کشاورزان در دولت بوده و از حقوق آن‌ها دفاع کند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس تصریح کرد: هفته گذشته که ما در حوزه انتخابیه خود بودیم اکثر کارمندان با توجه به مشکلات تورم و گرانی از حقوق خود گلایه‌مند بودند که مجلس باید فکر اساسی در این حوزه کند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر وی تأکید کرد: وزیر کشاورزی در حال پیگیری پرداخت مطالبات گندم‌کاران بوده و در این هفته پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *