ساداتی‌نژاد: نگاه سازمان تعاون روستایی حمایت از کشاورزان و دامداران است

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: حمایت از کشاورزان و دامداران از وظایف سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بوده و به نوعی این سازمان در تجارت و بازرگانی کشور با نگاه حمایت از کشاورزان و دامداران نقش‌آفرین می‌باشد.

به گزارش سادس، سیدجواد ساداتی‌نژاد در  جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به سوال نماینده گناباد در خصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بیان کرد: در شرایط حساس جهانی در حوزه تأمین غذا، تأمین امنیت غذایی یکی از مهمترین مسائل دولت‌ها می‌باشد. در داخل کشور نیز ما تمام تلاش خود را برای تأمین غذایی کشور به کار بسته تا آرامش را در بازار برقرار کنیم. از سوی دیگر به دنبال اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و تغییر نرخ ارز تمام تلاش دولت تأمین مواد غذایی و ایجاد ثبات و آرامش در بازار بود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از سازمان‌هایی که نقش مهمی در امنیت غذایی و تنظیم بازار دارد سازمان تعاون روستایی است. حمایت از کشاورزان و دامپروران یکی از وظایف سازمان تعاون روستایی می‌باشد. از سوی دیگر می‌توان از این سازمان به عنوان سازمان تجارت و بازرگانی کشور یاد کرد که نگاه حمایت از کشاورزان و دامداران را دارد. سازمان تعاون روستایی به دنبال حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌باشد. تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از کشاورزان حمایت کنیم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *