دلیل نرفتن سوارس به ریورپلاته مشخص شد

دلیل نرفتن سوارس به ریورپلاته مشخص شد

مهاجم اروگوئه‌ای دلیل نرفتن خود را به تیم ریورپلات آرژانتین توضیح داد.

به گزارش سادس و به نقل از آس،  لوییس سوارس پس از حذف ریورپلاته از کوپا لیبرتادورس اعلام کرد که به این تیم نخواهد پیوست. مهاجم کهنه کار  پس از جدایی از اتلتیکو مادرید بازیکن آزاد است و مورد توجه تیم ریورپلاته قرار گرفته بود. 

این بازیکن پیشین آژاکس، لیورپول و بارسلونا آماده انتقال بود اما ریور روز چهارشنبه پس از تساوی بدون گل در خانه مقابل ولز سارسفیلد در مرحله یک هشتم نهایی از رقابت‌های باشگاهی آمریکای جنوبی حذف شد؛ بنابراین سوارس به این تیم آرژانتینی که جولیان آلوارز را به منچسترسیتی داده است نمی‌رود. 

لوییس سوارس گفت: از احتمال رفتن به ریور برای حضور در کوپا لیبرتادورس بسیار هیجان‌زده بودم. همیشه رویای قهرمانی در لیبرتادورس داشتم و اکنون الان که نمی‌توانم به این هدف برسیم تصمیم گرفتم به ریورپلات نروم. از این که سران ناسیونال حتی برای اطلاع از وضعیتم با من تماس نگرفتند تعجب کردم.

سوارس ۱۶ سال را در اروپا گذرانده است و در سال ۲۰۰۶ پس از ترک ناسیونال در زادگاهش اروگوئه، به خرونینخن پیوست. 

او در پایان گفت:  یک ماه و نیم پیش اعلام کردم که قرار نیست حتما اروپا را ترک کنم. اما ریور آنقدر اصرار و اصرار کرد که من به آن فکر کردم و این احتمال وجود داشت به این تیم بروم. بازیکن به عشق نیاز دارد. ریور آن را به من می‌داد و ناسیونال می توانست من را دوباره به خدمت بگیرد که نخواست. باید پیشنهادهای دیگرم را بررسی کنم و تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *