فهرست مهمترین دیدارهای دوستانه باشگاهی از این هفته

فهرست مهمترین دیدارهای دوستانه باشگاهی از این هفته

تیم‌های باشگاهی فوتبال اروپا از این هفته دیدارهای دوستانه خود را برابر هم برگزار می‌کنند.

به گزارش سادس و به نقل از آس، لیگ های برتر اروپا در حال حاضر وارد فصل پیش فصل شده اند. تیم ها برای فصل جدید رقابت ها آماده می شوند و به همین خاطر در دیدارهای دوستانه برابر هم به میدان می روند. البته، پیش فصل امسال کمی فشرده‌تر است زیرا جام جهانی قرار است در ماه نوامبر (اواخر آبان) آغاز شود.

قرار گرفتن جام جهانی در نیم‌فصل به این معنی است که فصل داخلی زودتر شروع می شود و دیرتر از حد معمول به پایان می رسد.

در همین تابستان هم که هنوز بازی‌های لیگ شروع نشده‌اند، بازی های دوستانه مهمی برگزار می شوند و تیم ها برابر هم به میدان می روند که در زیر به بررسی این دیدارهای این دیدار می پردازیم.

منچستریونایتد – لیورپول؛ سه‌شنبه ۲۱ تیر 

اولین بازی اریک تن هاگ در سمت سرمربیگری یونایتد روز سه شنبه در بانکوک برابر لیورپول خواهد بود. هر چند یونایتد هنوزدتمام نفرات مورد نیاز خود را در بازار نقل و انتقالات نخریده است اما دیدن تیم جدیدش در زمین برای اولین بار ممکن است به او درک بهتری از اولویت های نقل و انتقالات باشگاه بدهد. 

بایرن مونیخ – منچسترسیتی؛ شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱

پپ گواردیولا در اولین بازی دوستانه در پیش فصل برابر تیم سابق خود بایرن مونیخ قرار می گیرد. این دیدار  در زمین معروف Lambeau در گرین بی، ویسکانسین برگزار می شود.

آرسنال – چلسی؛ شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱

رقبای لندنی آرسنال و چلسی جاذبه های اصلی جام چند جانبه فلوریدا هستند. توپچی ها و آبی ها مسابقه خود را در اورلاندو برگزار خواهند کرد تا شاهد داربی لندن این بار در آمریکا باشیم.

تاتنهام – رم شنبه؛ ۱ مرداد ۱۴۰۱

اسپرز مقابل ژوزه مورینیو و دیگر هیچ. در این دیدار مورینیو با تیم خود برابر تاتنهامی قرار خواهد گرفت که سابقه حضور روی نیمکت این تیم را داشت ولی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد. البته اوضاع تاتنهام بعد از مورینیو نیز تغییری کرد و حتی ورود کونته نیز باعث نشد تا تغییری خاص در وضعیت این تیم حاضل شود.

بارسلونا – رئال مادرید؛ یک‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱  

این مسابقه در لاس وگاس برگزار می شود. دیدارهای این دو تیم  صرف نظر از اهمیت، همیشه ارزش تماشا کردن را دارد.

بارسلونا – یوونتوس؛ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱

پس از دیدار با مادرید در ال‌کلاسیکو، بارسا در ورزشگاه کاتن بول در دالاس تگزاس به مصاف یوونتوس می رود.

آرسنال – سویا؛ شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱

جام امارات قبل از هر فصل به میزبانی تیم آرسنال در خانه برگزار می شود. تیم مهمان آرسنال در این فصل سویا به رهبری جولن لوپتگی است که فصل گذشته در لالیگا چهارم شد.

رئال مادرید – یوونتوس؛ یک‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱

یوونتوس با جذب آنخل دی ماریا به نظر می رسد که در حال اعلام حضور پل پوگباست. یووه امسال به دنبال اهداف بزرگی است  و چه تیمی بهتر از مادرید می تواند باعث محک خوردن این تیم شود. این بازی در رز باول لس آنجلس برگزار خواهد شد.

منچستریونایتد – رایو وایکانو؛ یک‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱

این بازی خیلی حساس نیست و اهمیت ندارد اما به عنوان اولین بازی تن هاگ در اولدترافورد قابل توجه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *