منطقه ویژه اقتصادی لرستان بهشت سرمایه‌گذاران و صنعتگران ایرانی و خارجی است

سادس/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی لرستان بهشت سرمایه‌گذاران و صنعتگران ایرانی و خارجی است.

حسین گودرزی در نشست صمیمانه مسئولان ارشد شهرستان ازنا  با صنعتگران و فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی لرستان ازنا بیش از ۴۸۰ هکتار طرح توسعه آن اجرا شده است.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی لرستان در شهرستان ازنا، بهشت سرمایه‌گذاران و صنعتگران ایرانی و خارجی است و باید این مزیت بزرگ استان را به فعالان اقتصادی معرفی کنیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تبلیغات و معرفی منطقه به سرمایه‌گذاران ضروری است.

در ادامه این نشست، بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت گسترش وسعت منطقه ویژه و نصب دیوار بتنی سطح حفاظت این مجموعه را ریل‌گذاری برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه ارزیابی کرد.

وی گفت: با توسعه زیرساخت‌ها بدنبال حضور پر رنگ تر فعالان اقتصادی در منطقه ویژه هستیم و بر این امر تاکید داریم.

مهندس فاتحی فرماندار شهرستان ازنا نیز با اشاره به چالش‌ها و مشکلات صنعتگران و سرمایه‌گذاران بر لزوم رفع موانع تولید و جذب شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت تاکید و برای حل مشکلات و مطالبات کارگران و برطرف شدن مشکلات برق رسانی دستوراتی را به ادارات صادر کرد.

به گزارش سادس، در ابتدای جلسه مدیران شرکت‌های صنعتی و واحدهای تولیدی از جمله شرکت گدازقطعه، داروسازی بایر افلاک، سنگ لعل ازنا، تولید کاغذ از کربنات کلسیم و … ضمن ارائه مشکلات و موانع خود خواستار ورود مسئولان به حل مشکلاتشان شدند و در پایان این مراسم دکتر گودرزی به همراه فرماندار و رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌ها از عملیات اجرایی طرح تصفیه‌خانه پساب منطقه ویژه اقتصادی ازنا و کارخانه تولید کاغذ از کربنات کلسیم ازنا به صورت میدانی بازدید کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *