هدف دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده است/ برای پیشرفت باید تولید اندیشه کرد

سادس/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال فروپاشی بنیان خانواده و نابودی هویت اجتماعی است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه پنج شنبه در سلسله نشست های جهاد تبیین که با حضور حجت الاسلام راجی، نویسنده کتاب صعود 40 ساله برگزار شد، اظهار کرد: در خباثت دشمن همین بس که مهم ترین و خصوصی ترین نیازهای ما را هم به فضای مجازی کشانده است، گرچه انسان نیاز روحی، عاطفی، محبت، نیاز به همسر و فرزند دارد اما متأسفانه گاهی اوقات این خصوصی ترین نیازها سر از فضای مجازی در می آورد و اگر تمامی خباثت های دشمن را نادیده بگیریم همین یک نکته در اثبات بدخواهی و خباثت دشمن کافی است.

وی با بیان اینکه خطر اتفاقات در تکنولوژی های جدید فضای مجازی از هم فروپاشی خانواده ها و نابودی هویت اجتماعی را به دنبال دارد، افزود: دشمن به دنبال سوء استفاده از تکنولوژی است که این اتفاق چنین خطر بزرگی را به دنبال دارد و در این شرایط اگر کوتاهی نکنیم به طور قطع پیروزی از آنِ ماست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه قدرت دست منابع انسانی است نه فضای مجازی، بیان کرد: این مسئله در دوران دفاع مقدس به اثبات رسید که مردم کشورمان با دستان خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید.

گرزین با بیان اینکه در راه رفع موانع تولید یکی از اقدامات باید تولید اندیشه، عزم و تربیت انسان های صالح اثرگذار و اجتماعی باشد، تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد در بخش های مختلف اعم از انگیزه سازی، امیدبخشی به مردم، هدایتگری در رفتار و رفتاسازی در مخاطب به سمت اهداف آرمانی اسلام ناب محمدی(ص) گام بردارد و در این حوزه دوره های مختلف آموزشی برای جامعه اطلاع رسانی دینی برگزار کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *