تمام قد مقابل بانکی که جلوی جوانان بایستد می‌ایستم/ پارتی مردم خداست

سادس/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با انتقاد شدید از عملکرد برخی بانک ها در پرداخت وام ازدواج به جوانان استان، گفت: چرا مردمی که پارتی شان خداست را کاری می کنید در به در دنبال یک پارتی برای دریافت وام باشند.

سیدعلی مهاجر عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان گلستان که در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد با تقدیر از همت اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری برنامه های هفته ازدواج، اظهار کرد: باید این برنامه ها در حوزه های محتوایی و عملیاتی برای حل مشکلات جوانان تقویت شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات کشورمان ناشی از نادیده گرفتن هشدارهای رهبری و امام جامعه در حوزه فرهنگ است، افزود: رهبری حدود سه دهه است بر تهاجم، ناتو و شبیخون فرهنگی متمرکز شده و هشدارهای متعددی را داده اند اما متاسفانه کمترین توجه در دهه های اخیر به این هشدارها شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه پیشنهادم کمیته بندی ستاد ساماندهی امور جوانان است، خاطرنشان کرد: باید کمیته های تخصصی اوقات فراغت، کاهش آسیب اجتماعی، اشتغال، ازدواج آسان و طرح محله محور آمنین در ذیل ستاد ساماندهی طراحی و ایجاد شوند.

مهاجر با انتقاد شدید از بانک های استان به علت کم کاری و تاخیر در پرداخت وام ازدواج جوانان، تصریح کرد: آمار نشان می دهد که تنها 32 درصد جوانان استان آن هم با فاصله زمانی بیش از زمان مقرر در قانون و به ویژه دستور اخیر رئیس جمهور وام را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه توصیه ام به مدیران بانک ها این است که در مقابل جوانان زورآزمایی نکنند، ادامه داد: بنده به عنوان متولی این حوزه و حامی جوانان در مقابل هر مدیر بانکی که جلوی جوانان بایستد خواهم ایستاد و شخصا با کم کاری ها در این حوزه برخورد می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خطاب به رسانه های حاضر در جلسه تاکید کرد: به جوانان استان گلستان بگویید هر جوانی مشکل پرداخت وام ازدواج دارد در شبکه های اجتماعی یا با حضور در استانداری موضوع را به معاونت سیاسی استانداری انتقال دهد تا شخصا پیگیری کنم.

مهاجر بر لزوم تفسیر قانون توسط مدیران بانکی به نفع مردم تاکید کرد و افزود: مردم فامیل خدا هستند و پارتی شان خداست نگذارید مردم در به در شوند تا برای دریافت وامی که حق آنهاست و در امانت بانک است به دنبال پارتی باشند.

وی با بیان اینکه جوانان معترض به روند پرداخت وام ازدواج می توانند موارد را به شماره تماس ۰۱۷۳۲۳۴۴۵۵۱ مرتبط با مرکز ثبت شکایت این موضوع ارتباط برقرار کنند، ادامه داد: از این جلسه به بعد نیز تمامی بانک ها به صورت ماهانه باید گزارش خود را پیرامون پرداخت وام ازدواج ارائه دهند و این موضوع را با قید فوریت در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *