حسین کیهانی به دوومیدانی برگشت/ "مثل عقاب از قفس آزاد شده‌ام"

حسین کیهانی به دوومیدانی برگشت/ "مثل عقاب از قفس آزاد شده‌ام"

دارنده مدال طلای ۳۰۰۰ متر مانع بازی‌های آسیایی جاکارتا از بازگشت دوباره خود به میادین ورزشی خبر داد.

به گزارش سادس، دوم تیر ماه ۱۳۹۸ بود که خبر محرومیت چهارساله حسین کیهانی، دونده استقامت ایران منتشر شد تا این ورزشکار که مدال طلای ۳۰۰۰ متر مانع بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرده بود، در اوج آمادگی از دوومیدانی دور شود. کیهانی اکنون و بعد از گذشت سه سال دوباره تمرینات خود را آغاز کرده است تا شانس خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون امتحان کند.

حسین کیهانی ایران با اعلام خبر بازگشت خود به سادس گفت: آقای صیامی به من زنگ زد و گفت از طرف فدراسیون جهانی ایمیلی آمده که می‌توانم برای شرکت در مسابقات آماده شوم.

او افزود: سه سال و چند ماه از محرومیتم گذشته و اسفند ۱۴۰۱ تمام می‌شود یعنی از فروردین ۱۴۰۲ دیگر محرومیتی ندارم اما با زحمات دکتر اردیبهشت و دکتر شارکی در فدراسیون پزشکی ورزشی و در ادامه سفری که دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به ایران داشت، در جلسه‌ با رئیس فدراسیون صحبت‌هایی در این مورد مطرح شد و نامه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال کردند تا با حضورم در دوومیدانی موافقت شود، زودتر برگردم و برای مسابقات مهم سال بعد آماده شوم.

کیهانی در مورد احتمال حضور خود در مسابقات لیگ دوومیدانی گفت: از آنجایی که مدتی دور بوده‌ام، تمریناتم را شروع کرده‌ام و آمادگی بدنی دارم اما شرایط فرق می‌کند و باید قوی‌تر برگردم.

او در مورد تلاش برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: باید تمام تلاشم را بکنم. یکی از دلایلی که خیلی انرژی گرفتم شرکت در بازی‌های آسیایی بود چون این رقابت‌ها یک سال به تعویق افتاد که به نفع من شد. خیلی به من انرژی داد و سال بعد با انرژی و دلگرمی بیشتر شرکت می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا همچون بازی‌های جاکارتا خوشرنگ‌ترین مدال را بگیریم.

کیهانی به حس و حال خود بعد از بازگشت دوباره به دوومیدانی اشاره و بیان کرد: برایم حس شیرینی است. مثل عقاب در قفس بودم و بعد از اینکه آزاد شدم دوست دارم زودتر مسابقه بدهم. سختی تمرینات و مسابقه خیلی حس لذت‌بخشی است که دوست دارم زودتر در این موقعیت‌ها قرار بگیرم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *