سوریانو: شاید گواردیولا روزی در ایتالیا مربیگری کند

سوریانو: شاید گواردیولا روزی در ایتالیا مربیگری کند

مدیرعامل منچسترسیتی فاش کرد که پپ گواردیولا می‌تواند روزی در سری‌آ مربیگری کند.

به گزارش سادس و به نقل از گاتزتادلواسپورت، گروه سرمایه گذاری باشگاه سیتی اکثریت سهام پالرمو را خریداری کرد تا باشگاه پالرمو خواهر خوانده منچسترسیتی شود. سوریانو در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا از برنامه های باشگاه برای آینده و مالکیت جدید سخن بگوید.

از سوریانو پرسیده شد که آیا با پپ گواردیولا پس از خرید پالرمو صحبت کرده است یا خیر که گفت: خیر ما صحبتی با هم نداشتیم ولی شاید او یک روز اینجا کار کند. او همه کارهای ما را می داند و فوتبال ایتالیا را به خوبی می شناسد. ما بودجه ای داریم که باید بجنگیم و شانس صعود به سری A را داشته باشیم. ما رویایی داریم و باید جاه طلبی، فروتنی، هوشمندی و صبر نیز در کنار آن رویا داشته باشیم.

گواردیولا هرگز در سری آ مربیگری نکرده است اما در اوایل دهه ۲۰۰۰ در ایتالیا برای برشا و رم بازی کرد.

او درباره ورزشگاه پالرمو نیز گفت: ورزشگاه تیم شرایط خوبی دارد. باربرا فوق العاده است و تیم های ملی اینجا بازی می کنند بنابراین کار زیادی برای انجام دادن نیاز نیست. نکته مهم این است که این ورزشگاه همیشه پر باشد. مهمترین بخش کار این است که هواداران پالرمو را متقاعد کنیم که به ورزشگاه بیایند. ما به اشتیاق آنها برای رشد باشگاه نیاز داریم. این هدف اصلی ماست. 

آلبرتو گالاسی، یکی از اعضای هیئت مدیره سیتی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا فاش کرد که به زودی یک محل تمرین جدید برای پالرمو خواهند ساخت. او همچنین تایید کرد که داریو میری علیرغم داشتن سهام اقلیت در باشگاه همچنان به عنوان رئیس باشگاه باقی خواهد ماند.

مالکان جدید همچنین سیلویو بالدینی مربی و رنزو کاستانینی مدیر ورزشی را پس از صعود فصل گذشته به سری B در سمت های خودشان نگه داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *