لاپورتا: می‌خواهیم یک بار دیگر شش‌گانه را تجربه کنیم

لاپورتا: می‌خواهیم یک بار دیگر شش‌گانه را تجربه کنیم

رئیس باشگاه بارسلونا امید زیادی دارد که این تیم دوباره به روزهای اوج خود برگردد و برای دومین بار در تاریخ خود قهرمان شش گانه شود.

به گزارش سادس و به نقل از پایگاه خبری اسپانیا، بارسلونا فصل بسیار سختی را تجربه کرد به طوری که حتی مشکلات اقتصادی باشگاه باعث شد که لیونل مسی تیم را ترک کند و راهی پاری سن ژرمن شود.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا امید زیادی دارد که بتواند با طرح های اقتصادی که دارد مشکلات مالی باشگاه را حل کند و دوباره تیم به روزهای خوب خود برگردد.

او گفت: می‌خواهیم که بارسلونا بار دیگر به یک نماد جهانی تبدیل شود و به روزهای اوج خود برگردد. با طرح های که در ذهن داریم امیدوار به رهایی از مشکلات مالی هستیم. اگر آنچه را که ذر ذهن داریم عملی شود می‌توانیم بازیکنان بزرگی را که سرمربی تیم می خواهد جذب کنیم. می‌خواهیم آرامش را به تیم برگردانیم و دوباره قهرمانی در شش گانه را تجربه کنیم.

بارسلونا به دنبال جذب بازیکنان بزرگی مثل روبرت لواندوفسکی و برناردو سیلوا در تابستان سال جاری است البته جذب چنین بازیکنانی باتوجه به وضعیت مالی آبی اناری‌ها اصلا آسان نیست.

لاپورتا در این زمینه گفت: من نمی‌خواهم از بازیکن خاصی سخن به میان آورم اما در تلاش هستیم که زمینه حضور بازیکنان بزرگ را در تیم مهیا کرد. باید تیمی قدرتمند را راهی فصل جدید کرد.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره آخرین وضعیت عثمان دمبله گفت: هیچ چیز جدیدی درباره دمبله نیست. هنوز با او برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌ایم.

بارسلونا برای تمدید قرارداد دمبله پیشنهاد کاهش ۴۰ درصدی دستمزد این مهاجم فرانسوی را داده است که این با مخالفت او همراه شده است. چلسی مشتری جدی دمبله است و به احتمال خیلی زیاد در صورت توافق نکردن با آبی اناری ها راهی این تیم شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *