مربی تیم ملی هندبال: بازی‌های کشورهای اسلامی قابل پیش‌بینی نیست

مربی تیم ملی هندبال: بازی‌های کشورهای اسلامی قابل پیش‌بینی نیست

مربی تیم ملی هندبال گفت: هر دو تیم ترکیه و آذربایجان حریفان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی شرایطی دارند که بازیکنان ما به خوبی می‌توانند با آنها بجنگند.

شهداد مرتجی در گفت و گو با سادس، در خصوص همگروه‌های هندبال ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه اظهار کرد: ترکیه و آذربایجان تیم‌های خوبی هستند. ترکیه تا قبل از کرونا لیگ قوی داشت و از بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌گرفت. تیم ملی آنها هم بد نیست و ما می‌توانیم با آنها رقابت کنیم. البته ترکیه چون میزبان است می‌تواند از امتیاز میزبانی خود هم استفاده کند.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: تیم آذربایجان هم تیم خوبی است. آنها در دهه ۷۰ تیم خوبی داشتند و اکنون هم فکر می‌کنم تیم قدری داشته باشند. هر دو حریف شرایطی دارند که بازیکنان ما به خوبی می‌توانند با آنها بجنگند. در پایان دور گروهی هم از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود می‌کنند. گروه مقابل هم گروه سختی است. عربستان، قطر و مراکش تیم‌های خوبی هستند.

مرتجی درباره پیش‌بینی‌اش از تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: این تورنمنت‌ها قابل پیش‌بینی نیست. با توجه به فرصت کمی که در اختیار وسلین بوده فکر می‌کنم این رویداد فرصت خوبی باشد تا سرمربی ملی‌پوشان را محک بزند. به قول معروف دستش خواهد آمد که بازیکنان در چه سطح و کیفیتی می‌توانند بازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست نهایی تیم ملی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص می‌شود گفت: ان‌شاالله بعد از این دو مرحله اردو اسامی بازیکنان مشخص خواهد شد. مرحله دوم اردوی تیم ملی در دو گروه از روز گذشته آغاز شده است. البته من به دلیل یک بیماری دیرتر به تیم ملحق خواهم شد.

مربی تیم ملی هندبال گفت: مرحله اول که با حضور ۱۹ بازیکن آغاز شده تا  ۱۹ ادامه دارد و از ۲۱ تا ۲۸ تیر نیز مرحله دوم این اردو خواهد بود که نفرات دیگری دعوت می‌شوند. ترکیبی از این بازیکنان حاضر در این دو اردو به اردوی سوم که متصل به اعزام است دعوت می‌شوند. این اردوها تا بازی‌های اسلامی به صورت مستمر و با حضور وسلین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *