تخریب دولت از سوی ۱۰ هزار اکانت فیک/برخی‌ سنگ خارجی‌ها را به سینه می‌زنند

سادس/سمنان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم گرمسار و آرادان از فعالیت هزاران اکانت فیک با هدف تخریب دولت خبر داد و گفت: برخی‌ها خواسته یا ناخواسته، سنگ خارجی‌ها را به سینه می‌زنند.

اردشیر مطهری در همایش تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان که با حضور علی رسولیان، معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار برگزار شد، اظهارکرد: بیش از ۱۰ هزار منافق با اکانت‌های فیک در فضای مجازی به تخریب دولت و نظام می‌پردازند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت صنعتگران تصریح کرد: باید قدر قشر صنعتگر را دانست چرا که فعالان اقتصادی این حوزه بخش اعظمی از گره‌های اقتصادی جامعه را با آوردن سرمایه خود حل و فصل می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت رئیسی دولتی خدمتگزار است و با گذر چند ماه نباید انتظار داشته باشیم که گره‌های موجود را باز کنند، عنوان کرد: در حال حاضر کشور در مرحله جراحی اقتصادی قرار گرفته تا وضعیت را به حالت ثبات برساند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید سعی کنیم در خواسته ها و مطالبات خود واقع بین باشیم و به دولت فرصت منطقی بدهیم تا به مرور گره کور مشکلات اقتصادی را باز کند.

وی با بیان اینکه اقتدار و مقاومت همیشه هزینه دارد افزود: چنان که می‌دانیم نماینده ایران از نشست دوحه سربلند بیرون آمد.

مطهری با اشاره به تسویه بدهی دولت قبل توسط دولت رئیسی گفت: ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل توسط دولت رئیسی صفر شده و این حرکت بزرگی است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی‌های عده‌ای که هدفی جز تخریب دولت ندارند ، اظهار کرد: ۱۰ هزار منافق با اکانت فیک در فضای مجازی مأموریت تخریب دولت و نظام را برعهده دارند که اگر از این موضوع غفلت کنیم هزینه‌اش باخت سنگین است.

وی گفت: باید به وزارت صمت فرصت داده شود تا ماموریت های خود را به سرانجام برساند و اقدامات خود را عملیاتی کند، سپس به فکر توسعه باشیم.

مطهری ادامه داد: ما ضمن اینکه دشمن خارجی داریم نفوذی‌هایی در داخل کشور داریم که خواسته و ناخواسته، سنگ خواسته‌های خارجی‌ها را بر سینه می‌زنند و از این حیث باید همیشه مصلحت کشور در اولویت باشد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستبرد به بیت‌المال برای هزینه های شخصی، اظهار کرد: دست‌درازی به اعتبار حاکمیت و نظام در بکارگیری از بیت المال به نفع خود و خانواده خود،کاری قبیح است و باید جلوی فساد در دولت‌ها گرفته شود و در حال حاضر نیز نسبت به گذشته فساد کمتر شده است.

وی با تقدیر از مسوولان استانی به ویژه استاندار سمنان؛ اظهار کرد: انتظار دارم کارگروه حوزه صنعت، بیشتر حامی بخش صنعت باشد چرا که صنعتگران مظلوم هستند و در مسائلی گرفتار هستند که جای تاسف دارد.

وی گفت: مسؤولان ارشد اقتصادی استان باید با مدیرانی که سنگ جلو پای سرمایه گذاران میگذارند،برخورد کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: بانک ها هم باید آن طور که شایسته است همراه سرمایه گذار باشند و در بروز رفتار خود با آن‌ها تجدیدنظر کنند چرا که بعضاً شاهدیم برخورد مناسبی با آنان ندارند و در پرداخت تسهیلات با مدیران واحدهای صنعتی همراهی ندارند که باید این رویه اصلاح شود.

به گزارش سادس در آیینی با حضور معاون وزیر صمت از ۲۹ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی آرادان، گرمسار، ایوانکی، جنت آباد و ناحیه صنعتی حاجی آباد و فجر و دو واحد معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *