افسوس کاپلو به خاطر رفتن مخیتاریان از رم

افسوس کاپلو به خاطر رفتن مخیتاریان از رم

سرمربی نامدار ایتالیایی عقیده دارد که رم بازیکن مهمی را در بازار نقل و انتقالات از دست داد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، هنریک مخیتاریان، هافبک فصل قبل رم با عقد قراردادی ۲ ساله به اینتر پیوست. او بعد از حضور در تیم‌های شاختار دونتسک، دورتموند، منچستریونایتد، آرسنال و رم راهی اینتر شد. اینتر که فصل قبل نایب قهرمان لیگ ایتالیا شد به دنبال تقویت خود است تا بتواند در فصل جدید عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم رم درباره رفتن هنریک مخیتاریان از این تیم گفت:‌ مخیتاریان بازیکن بسیار مهمی برای رم بود، او تنوع  را در حملات تیم به ارمغان می‌ آورد. غم انگیز است که او از تیم می رود. او خاطره خوبی در رم از خود به یادگار گذاشت. اینتر بازیکن خوبی به دست آورد، فکر می‌کنم او در فوتبالی که اینزاگی می خواهد جا بیفتد.

مخیتاریان از سال ۲۰۱۹ برای رم بازی می کند، این بازیکن فصل گذشته با رمی ها فاتح لیگ کنفرانس شد. مخیتاریان همچنین بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ارمنستان است و در ماه مارس فوتبال ملی خود را به پایان رساند.

کاپلو که اکنون بازنشسته شده، یکی از موفق‌ترین مربی‌های دوران خود بود و جام‌های بی‌شماری را با میلان، رئال مادرید و رم به دست آورد و در سال ۲۰۰۷ هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی روی نیمکت این تیم نشست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *